Ref.79684

*** ONLINE ***

AULA VIRTUAL

LLOC: Fundació Paco Puerto.
VIA Laietana 16-18 8è

INICI: 02-06-2022
FINAL: 21-07-2022

DURADA: 50 hores

HORARI: dijous de 18:00 a 21:30 hores

Subvencionat

PREINSCRIPCIO

  • twitter
  • facebook
  • email
Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png

Valoració del curs

9,02

Persones formades

316
Descarrega la informació del curs aqui.

Analítica Web i pla de màrqueting digital

analitica-web-i-pla-de-marqueting-digital-79684

El personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals (Ordre EMO/218/2015).

- Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, mail Màrqueting.
- Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital.
- Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals.

- Conèixer i saber aplicar les eines d'analítica web.
- Entendre la importància de les mètriques per a l'èxit en entorns digitals.
- Entendre com funciona un projecte Web i a treure-li partit.
- Fixar els objectius d'un projecte Online i portar un seguiment dels mateixos.
- Gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient.
- Aprendre a analitzar i buscar casos d'èxit Online, analitzar altres projectes online i el seu posterior impacte.
- Aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècniques d'Analítica Web.

mes...

1. Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty.
2. Sense analítica estem Cecs
3. El mètode Lean: Fail fast, fail cheap.

4. El Pla de Màrqueting Digital.
4.1. Auditoria.
4.2. Estudi de la competència.
4.3. Anàlisi DAFO.
4.4. Anàlisi de l'Audiència.
4.5. Fixar Objectius: SMART goals i KPI.
4.6. Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini.
4.7. Fixar un calendari d'implementació.
4.8. Fixar un pressupost.
4.9. Avaluar el Pla de Màrqueting Digital.

5. Analítica Web aplicada a Xarxes Socials.
6. Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals.
7. Analítica Web aplicada a projectes SEO.
8. Eines per a analitzar: connectar Wordpress amb Google Analytics i Webmasters, connectar Wordpress amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn

- Prova teòrica: prova objectiva de tipus test de 20 preguntes amb resposta múltiple, i només una correcta.
- Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.

Assistència i Aprofitament

Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png

Valoració del curs

9,02

Persones formades

316
Descarrega la informació del curs aqui.