Ref.65675

Cornellà de Llobregat

Presencial

LLOC: INSTITUT ESTEVE TERRADES I ILLA.
- C/ BONAVISTA 70

INICI: 04-04-2018
FINAL: 28-05-2018

DURADA: 50 Hores

HORARI: dilluns i dimecres de 18:00 a 21:30 hores

Subvencionat

PREINSCRIPCIO

  • twitter
  • facebook
  • email

ENTITATS
SUBVENCIONADORES

Consorci.pngSPEE.png
16222
Descarrega la informació del curs aqui.

Estratègies de Màrqueting digital

estrategies-de-marqueting-digital-65675

- Aprendre conceptes fonamentals sobre màrqueting turístic i comerç electrònic.
- Identificar els requisits essencials i característiques per a la venda a internet.
- Rendibilitzar les possibilitats del web .
- Conèixer el màrqueting tradicional i la seva evolució .
- Conèixer i aplicar les possibilitats que ofereix el màrqueting digital amb idees pràctiques.

- Entendre els àmbits digitals en general
- Saber què és el Social Media màrqueting i aprendre a utilitzar-lo amb efectivitat (xarxes socials, quines i perquè).
- Aprendre a convertir leads en clients
- Aprendre a fidelitzar clients amb estratègies digitals
- Aprendre tècniques de SEO i SEM (posicionament a Internet).
- Aprendre a captar clients utilitzant màrqueting d'atracció (Inbound màrqueting)
- Entendre les mètriques digitals.

mes...

-Introducció al màrqueting digital
-Màrqueting i comerç electrònic
-Estratègia de màrqueting i mitjans socials
-Estratègies de màrqueting digital
-Anàlisi DAFO

- Prova teòrica objectiva de tipus test de 20 preguntes amb resposta múltiple, i només una correcta.
- Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.

Assistència i Aprofitament Aprofitament

ENTITATS
SUBVENCIONADORES

Consorci.pngSPEE.png
16222
Descarrega la informació del curs aqui.