Ref.69464

Terrassa

Presencial

LLOC: Fundació Paco Puerto Terrassa.
- C Unió 23 2a

INICI: 09-09-2019
FINAL: 09-10-2019

DURADA: 30 Hores

HORARI: dilluns i dimecres de 18:00 a 21:20 hores

Subvencionat

PREINSCRIPCIO

  • twitter
  • facebook
  • email
ENTITATS
SUBVENCIONADORESConsorci.pngSPEE.png
17042

VALORACIÓ DEL CURS

9,51

NOMBRE D'ALUMNES FORMATS

134
Descarrega la informació del curs aqui.

Neurolideratge

neurolideratge-69464

Conèixer el funcionament del cervell dels col·laboradors i col·laboradores d'un equip per tal d'assolir objectius diferencials i
transformar a les persones a nivell professional i personal.

* Aprendre les bases cerebrals en les diferents funcions implicades en els equips (atenció i percepció, memòria, aprenentatge,
creativitat, presa de decisions, gestió de conflictes…)
* Aplicar els coneixements sobre el funcionament del cervell en la gestió i potenciació dels equips
* Aplicar els coneixements sobre el funcionament del cervell en el propi autolideratge

mes...

1. El lideratge en el s.XXI (característiques i necessitats)
1.1. Recursos neuronals desde el neurolideratge
2. Introducció a les bases i estructures cerebrals implicades en el lideratge
2.1. La triada cerebral
2.1. Els lòbuls cerebrals i funcions diferenciades
2.3. Les neurones, xarxes neuronals i neurotransmissors
2.4. Especialització hemisfèrica i deslocalització funcional
2.5. Predominància cerebral. Teoria de Benzinger i aplicació als membres de l'equip
3. Aplicació pràctica del neurolideratge
3.1. Neuroaprenentatge i neuroplasticitat
3.1.1 Ones cerebrals associades a l'aprenentatge i potenciació de les mateixes
3.1.2 Les emocions, l'aprenentatge organitzatiu i l'hipocamp
3.1.3. Eines practiques per desenvolupar el neuroaprenentatge a la organització
3.2. La creativitat
3.2.1. Les bases cerebrals de la creativitat
3.2.2. El procés creatiu. Model C.R.E.A.T.E.S
3.2.3. Potenciació de la creativitat en l'equip des d'una vessant neuro
3.3. L'equilibri cerebral
3.3.1. Sincronització d'hemisferis cerebrals per assolir el benestar personal i professional, aplicació en els equips
3.3.2. Eines per sincronitzar els hemisferis
3.4. Millora del rendiment cerebral en els equips
3.4.1. Gestió de l'estrès, higiene del son, alimentació, exercici físic, aprenentatge cognitiu
3.4.2. La felicitat a l'empresa i les seves conseqüències a nivell cerebral
3.5. Les emocions i el neurolideratge
3.5.1. Reaccions químiques emocionals
3.5.2. Eines de gestió emocional fonamentades en les reaccions cerebrals
3.5.3. Eines d'autogestió emocional que provoquen canvis cerebrals i conductuals

- Prova teòrica-pràctica amb un dels següents formats depenent de l’habilitat interpersonal que s’estigui treballant: estudi i resolució d’un cas, simulació pràctica i exposició oral

Assistència i Aprofitament Aprofitament

ENTITATS
SUBVENCIONADORESConsorci.pngSPEE.png
17042

VALORACIÓ DEL CURS

9,51

NOMBRE D'ALUMNES FORMATS

134
Descarrega la informació del curs aqui.