Analítica Web i pla de màrqueting digital

Ref: 79685
Analitica Web I Pla De Marqueting Digital

Inici: 14/09/22

Fi: 09/11/22

50h

Presencial: 3h

Aula virtual: 47h

Aula Virtual

dimecres i divendres de 18:00 a 21:10 hores

79685

Observacions

Aquest curs s'impartirà a través d'aula virtual, excepte la darrera sessió, que serà presencial.

Requisits del curs

En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.

Objectius generals

  Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, mail Màrqueting.
  Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital.
  Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals.

Objectius específics

  Conèixer i saber aplicar les eines d'analítica web.
  Entendre la importància de les mètriques per a l'èxit en entorns digitals.
  Entendre com funciona un projecte Web i a treure-li partit.
  Fixar els objectius d'un projecte Online i portar un seguiment dels mateixos.
  Gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient.
  Aprendre a analitzar i buscar casos d'èxit Online, analitzar altres projectes online i el seu posterior impacte.
  Aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècniques d'Analítica Web.

Continguts

79685

1. Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty.
2. Sense analítica estem Cecs
3. El mètode Lean: Fail fast, fail cheap.

4. El Pla de Màrqueting Digital.
4.1. Auditoria.
4.2. Estudi de la competència.
4.3. Anàlisi DAFO.
4.4. Anàlisi de l'Audiència.
4.5. Fixar Objectius: SMART goals i KPI.
4.6. Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini.
4.7. Fixar un calendari d'implementació.
4.8. Fixar un pressupost.
4.9. Avaluar el Pla de Màrqueting Digital.

5. Analítica Web aplicada a Xarxes Socials.
6. Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals.
7. Analítica Web aplicada a projectes SEO.
8. Eines per a analitzar: connectar Wordpress amb Google Analytics i Webmasters, connectar Wordpress amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn

Avaluació

- Prova teòrica: prova objectiva de tipus test de 20 preguntes amb resposta múltiple, i només una correcta.
- Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.

Entitats col·laboradores


Certificat

Assistència i Aprofitament

Valoració


Estudiants formats

404

Compartir