Analítica Web i pla de màrqueting digital
Requisits del curs
Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.
Objectius generals
  Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, mail Màrqueting.
  Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital.
  Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals.
  Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital.
  Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals.
Objectius específics
  Conèixer i saber aplicar les eines d'analítica web.
  Entendre la importància de les mètriques per a l'èxit en entorns digitals.
  Entendre com funciona un projecte Web i a treure-li partit.
  Fixar els objectius d'un projecte Online i portar un seguiment dels mateixos.
  Gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient.
  Aprendre a analitzar i buscar casos d'èxit Online, analitzar altres projectes online i el seu posterior impacte.
  Aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècniques d'Analítica Web.
  Entendre la importància de les mètriques per a l'èxit en entorns digitals.
  Entendre com funciona un projecte Web i a treure-li partit.
  Fixar els objectius d'un projecte Online i portar un seguiment dels mateixos.
  Gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient.
  Aprendre a analitzar i buscar casos d'èxit Online, analitzar altres projectes online i el seu posterior impacte.
  Aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècniques d'Analítica Web.
Continguts
2. Sense analítica estem Cecs
3. El mètode Lean: Fail fast, fail cheap.
4. El Pla de Màrqueting Digital.
4.1. Auditoria.
4.2. Estudi de la competència.
4.3. Anàlisi DAFO.
4.4. Anàlisi de l'Audiència.
4.5. Fixar Objectius: SMART goals i KPI.
4.6. Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini.
4.7. Fixar un calendari d'implementació.
4.8. Fixar un pressupost.
4.9. Avaluar el Pla de Màrqueting Digital.
5. Analítica Web aplicada a Xarxes Socials.
6. Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals.
7. Analítica Web aplicada a projectes SEO.
8. Eines per a analitzar: connectar Wordpress amb Google Analytics i Webmasters, connectar Wordpress amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn
Avaluació
- Qüestionari tipus test o preguntes curtes.
- Cas pràctic.
- Redacció d’informes.
- Creació de productes.
- Activitats pràctiques dels continguts.
- Infografies, documents informatius, presentacions, anàlisi d’eines
- Exposicions de treballs.
El pes de l’avaluació final és del 70% de la nota final.
- Cas pràctic.
- Redacció d’informes.
- Creació de productes.
- Activitats pràctiques dels continguts.
- Infografies, documents informatius, presentacions, anàlisi d’eines
- Exposicions de treballs.
El pes de l’avaluació final és del 70% de la nota final.
Entitats col·laboradores


Certificat
Assistència i Aprofitament
Valoració
Estudiants formats
414