Com elaborar un pla de màrqueting digital

Ref: 82268
Com Elaborar Un Pla De Marqueting Digital

Inici: 10/05/23

Fi: 07/06/23

50h

Presencial: 2h

Aula virtual: 12h

Teleformació: 36h

Mixta

dimecres de 17:30 a 19:30 hores

82268

Requisits del curs

Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.

INFORMACIÓ IMPORTANT

El formador del curs és Magí Fortuny.
 
Les 50 hores del curs es divideixen en 24 hores de teleformació, 23 hores de classe presencial i 3 hores de classe presencial.
 
La teleformació la pot realitzar l'alumne quan ho desitgi, durant la durada del curs.
 
Les classes en aula virtual es realitzaren els dimecres, del 17 de Maig al 7 de Juny, de 17:30 a 20:30 hores
 
La classe presencial, on es farà la presentació del curs i no és d'obligada assistència, es realitzarà el dimecres 10 de maig en horari de 17:30 a 19:30 hores a CCOO Cornellà, Cta Esplugues 68 de Cornellà de Llobregat.
 
 
 

Objectius generals

 Identificar els mitjans digitals per a desenvolupar un pla de e-màrqueting.
 Comparar i seleccionar els canals i eines digitals per a dissenyar un pla de e-màrqueting.

Objectius específics

 Organitzar els recursos tècnics, humans i materials per a desenvolupar les accions del pla de màrqueting.
 Fer ús de tècniques i eines de gestió per a implementar-lo.

Continguts

82268

1. Comunicació digital i mitjans digitals.
2. Principals canals digitals per promoure la venda online.
2.1. Publicitat on-line en pantalla.
2.2. Vídeo.
2.3. Màrqueting mòbil
2.4. Responsive Websites
2.5. E-mail màrqueting
2.6. Màrqueting de xarxes socials
2.7. Màrqueting d'afiliació

3. Eines per a millorar els resultats de les accions de e-màrqueting
3.1. Eines de publicitat online
3.2. Eines de distribució en línia
3.3. Eines per processar els pagaments online
3.4. Eines de servei al client online
3.5. Creació de continguts
3.6. Eines per a la publicitat a les xarxes socials
3.7. Màrqueting de correu electrònic
3.8. Màrqueting de motors de cerca (SEM) com Google Adwords
3.9. Eines d'optimització

4. Assignació i organització de recursos disponibles per a la implementació de les activitats de l'e-màrqueting
4.1. Concepte del pressupost de màrqueting
4.2. Etapes d'elaboració del pressupost
4.3. Construcció del pressupost
4.4. Planificació pressupostària: la ratio de conversió
4.5. Programa de treball i estratègies d'anàlisi

Avaluació

­- El pes de l’avaluació final és del 30% de la nota final.

Entitats col·laboradores


Certificat

Assistència i Aprofitament

Valoració


Estudiants formats

129

Compartir