Observacions
Les sessions es faran en aula virtual, excepte la darrera, que serà presencial.
Requisits del curs
En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.
Objectius generals
Adquirir els coneixements i les competències i habilitats necessàries per poder utilitzar adequadament instruments de comunicació en una estratègia de màrqueting i publicitat i aconseguir una valoració eficaç dels resultats obtinguts.
Continguts
1.1. Publicitat.
1.2. Relacions Públiques.
1.3. Promoció.
2. Publicitat.
2.1. Planificació estratègica de la Publicitat i la comunicació.
2.2. Planificació de la Publicitat en medis convencionals.
2.3. Planificació de la Publicitat en medis digitals: Internet i xarxes socials.
3. La promoció de vendes. Relacions públiques.
3.1. Màrqueting i Comunicació.
3.2. La imatge de marca a la Xarxa.
3.3. Una campanya a Internet.
3.4. Formats a la Xarxa.
3.5. La figura del/de la relacions públiques.
4. Màrqueting directe.
Avaluació
- Qüestionari tipus test o preguntes curtes.
- Cas pràctic.
- Redacció d’informes.
- Creació de productes.
- Activitats pràctiques dels continguts.
El pes de l’avaluació final és del 20% de la nota final.
- Cas pràctic.
- Redacció d’informes.
- Creació de productes.
- Activitats pràctiques dels continguts.
El pes de l’avaluació final és del 20% de la nota final.
Entitats col·laboradores


Valoració
Estudiants formats
50