Inbound and outbound marketing

Ref: 82744
Inbound And Outbound Marketing 82744

Inici: 30/03/23

Fi: 04/05/23

30h

Presencial: 3h

Aula virtual: 27h

Aula Virtual

dimarts i dijous de 18:00 a 21:00 hores

82744

Requisits del curs

En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.

Objectius generals

Aplicar tàctiques relacionades amb màrqueting digital per generar leads per a l'empresa i l'equip comercial, tant generant dinàmiques que permetin atraure el client cap a l'empresa com mitjançant eines proactives dedicades a identificar clients i aconseguir converses amb ells per tal de lliurar-los als tancadors de vendes.

Objectius específics

Aplicar tàctiques relacionades amb màrqueting digital per generar leads per a l'empresa i l'equip comercial, tant generant dinàmiques que permetin atraure el client cap a l'empresa com mitjançant eines proactives dedicades a identificar clients i aconseguir converses amb ells per tal de lliurar-los als tancadors de vendes.

Continguts

82744

1. Anàlisi de màrqueting inbound

   •  En què consisteix l'inbound màrqueting? Anàlisi.
   •  Classificació de les Etapes d'inbound màrqueting.
   •  Coneixement de Buyer persona i customer journey.
   •  Anàlisi de Posicionament web.
   •  Anàlisi de Màrqueting de continguts.
   •  Anàlisi de correu electrònic màrqueting.
   •  Desenvolupament d'eines de màrqueting inbound.
   •  Anàlisi de Màrqueting de permís.
   •  Coneixement dels Aspectes legals. RGPD.
   •  Capacitat pràctica: Desenvolupament d¿estratègies d¿Inbound Marketing.

2. Anàlisi d'outbound màrqueting

   •  Anàlisi de l'embut de vendes.
   •  Trobar el client ideal.
   •  Prospecció de clients.
   •  Qualificació de clients.
   •  Desenvolupar habilitats per parlar amb la persona adequada.
   •  Obtenció de leads.
   •  Capacitat pràctica: Desenvolupament d'estratègies d¿Outbound Marketing.

3. Desenvolupament de competències digitals

   •  Diagnòstic de Coneixements i competències digitals amb Smart Digital

Avaluació

- Prova teòrica: Qüestionari tipus test o preguntes curtes
- Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.

Entitats col·laboradores


Compartir