Requisits del curs
En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.
INFORMACIÓ IMPORTANT
La formadora del curs és Jamina Felip
Les 30 hores del curs es divideixen en 27 hores de classe en aula virtual mitjançant l'aplicació teams i 3 hores de classe presencial a CCOO Cornellà, Cta Esplugues 68 de Cornellà de Llobregat, la primera sessió, el dimarts 11 d'abril. L'assistència a aquesta primera sessió no és obligatòria per a la realització del curs.
Per tal de poder de realitzar el curs, l'alumne/a haurà de tenir un nivell acadèmic de batxillerat, cicle formatiu de grau superior o nivells superiors.
Les 30 hores del curs es divideixen en 27 hores de classe en aula virtual mitjançant l'aplicació teams i 3 hores de classe presencial a CCOO Cornellà, Cta Esplugues 68 de Cornellà de Llobregat, la primera sessió, el dimarts 11 d'abril. L'assistència a aquesta primera sessió no és obligatòria per a la realització del curs.
Per tal de poder de realitzar el curs, l'alumne/a haurà de tenir un nivell acadèmic de batxillerat, cicle formatiu de grau superior o nivells superiors.
Objectius generals
Aplicar tàctiques relacionades amb màrqueting digital per generar leads per a l'empresa i l'equip comercial, tant generant dinàmiques que permetin atraure el client cap a l'empresa com mitjançant eines proactives dedicades a identificar clients i aconseguir converses amb ells per tal de lliurar-los als tancadors de vendes.
Objectius específics
Aplicar tàctiques relacionades amb màrqueting digital per generar leads per a l'empresa i l'equip comercial, tant generant dinàmiques que permetin atraure el client cap a l'empresa com mitjançant eines proactives dedicades a identificar clients i aconseguir converses amb ells per tal de lliurar-los als tancadors de vendes.
Continguts
1. Inbound & Outbound Marketing
Avaluació
- Prova teòrica: Qüestionari tipus test o preguntes curtes
- Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.
- Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.
Entitats col·laboradores

