Observacions
Aquest curs és farà en modalitat mixta, en teleformació i aula virtual. Excepte la darrera classe, que serà presencial.
Requisits del curs
En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.
Objectius generals
 Saber gestionar el màrqueting específic en els dispositius mòbils.
 Ser capaç de fer un pla de màrqueting i d'accions específi per dispositius mòbils
 Ser capaç de fer un pla de màrqueting i d'accions específi per dispositius mòbils
Continguts
2. Especificitats del màrqueting per a dispositius mòbils i comportament de l’usuari.
3. Format web en els dispositius mòbils, concepte mobile first. Webapps i web responsive.
4. Apps, creació d’apps sense conèixer codi de programació. Qui ha de tenir una app, utilitats.
5. El pla de màrqueting per a dispositius mòbils: objectius, públics, estratègies i accions.
6. Pla d'accions.
7. Definició d'objectius.
8. Tipologia de públics.
9. Eines per a la implementació.
10. Recursos i documentació.
Avaluació
- Prova teòrica objectiva de tipus test de 20 preguntes amb resposta múltiple, i només una correcta.
- Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.
- Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.
Entitats col·laboradores


Valoració
Estudiants formats
27