Posicionament web SEO/SEM

Ref: 79778
Posicionament Web Seosem

Inici: 12/09/22

Fi: 17/10/22

60h

Presencial: 3h

Aula virtual: 57h

Aula Virtual

dilluns, dimarts i dimecres de 17:30 a 21:30 hores

79778

Requisits del curs

En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.

INFORMACIÓ IMPORTANT MODALITAT I CALENDARI DEL CURS

Aquest curs es realitza en modalitat d'aula virtual, és a dir, que podràs realitzar-lo des d'allà on vulguis. Únicament necessitaràs un ordinador amb connexió a Internet, càmera i micro per a seguir les classes i interactuar amb el grup/classe.
 
Únicament es realitzarà de forma presencial, la primera sessió, el dilluns 12 de setembre, de 17:30 a 20:30 hores a CCOO Cornellà, Cta Esplugues 68. L'assistència a aquesta sessió no és obligatòria per a realitzar el curs.

Objectius generals

Conèixer què és seo i quins són els seus avantatges per a l'empresa. Ser capaç de posar en pràctica un projecte de promoció de
pàgines web.

Continguts

79778

1. Introducció SEO
1.1. Què és SEO / 1.2. Les tres potes del SEO / 1.3. Estructura de la informació /1.4. Contingut / 1.5. Enllaços / 1.6. Com funcionen els motors de recerca / 1.7. Indexació de la informació. El crawler. / 1.8. Emmagatzematge de la informació / 1.9. Resposta a una petició d’un motor de recerca / 1.10. Eines i plugins

2. SEO on-page
2.1. Estructura de la informació /2.2. La Home no és la nostra única font d’entrada / 2.3. Com construir l’estructura de la informació indexable a partir del KEI i KFI / 2.4. Codi HTML posicionable / 2.5. Disseny / 2.6. Codi / 2.7. La web semàntica /2.8. SEO per a editors/ 2.9. Eines i plugins SEO on-page / 2.10. Continguts Web

3. SEO off-Page
3.1. Importància dels enllaços / 3.2. Backlinks / 3.3. Linkjuice / 3.4. El KOI / 3.5. Casos d’èxits – Casos de fracàs / 3.6. Eines SEO off-page

4. Eines i analítica Web (SEO)
4.1. Webmastertool i Google Analytics / 4.2. Definició de KPI´s SEO / 4.3. Creació de dashboards

5. Consultoria SEO  Benchkmark SEO
5.1. Auditoria codi / 5.2. Consultoria SEO on page /5.3. Consultoria SEO off page
6. Introducció SEM
6.1. CPC – CPM  CPA / 6.2. El compte d’Adwords i configuració d’una campanya básica/ 6.3. Formats d’anuncis / 6.4. Configuració d’orientació i ubicacions / 6.5. Eines d’adwords / 6.6. Sistema d’apostes d’adword / 6.7. Tipus de directives d’adwors i qualitat dels anuncis

7. Gestió de campanyes
7.1. Codi de conversió / 7.2. Quality Score / 7.3. Keyword / 7.4. Anunci / 7.5. Landing Page / 7.6. CTR / 7.7. Gestió de campanyes a la xarxa de recerca / 7.8. Gestió de campanyes a la xarxa de display / 7.9. Pla estratègic de campanyes: Google adplanner

8. Vídeo màrqueting amb Youtube
8.1. Descripció general de la publicitat en vídeo. /8.2. Creació i gestió de campanyes. /
8.3. Mesura del rendiment i optimització.

9. Eines i analítica Web
9.1. Connexió amb Google Analytics / 9.2. Website Optimizer / 9.3. KPI´s SEM i dashboards / 9.4. MCC

Avaluació

- Prova teòrica: prova objectiva de tipus test de 20 preguntes amb resposta múltiple, i només una correcta.
- Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.

Entitats col·laboradores


Certificat

Assistència i Aprofitament

Valoració


Estudiants formats

535

Compartir