Observacions
Les sessions presencials es faran en setmanes alternes.
Requisits del curs
En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.
Objectius generals
Conèixer què és seo i quins són els seus avantatges per a l'empresa. Ser capaç de posar en pràctica un projecte de promoció de
pàgines web.
pàgines web.
Continguts
1.1. Què és SEO / 1.2. Les tres potes del SEO / 1.3. Estructura de la informació /1.4. Contingut / 1.5. Enllaços / 1.6. Com funcionen els motors de recerca / 1.7. Indexació de la informació. El crawler. / 1.8. Emmagatzematge de la informació / 1.9. Resposta a una petició d’un motor de recerca / 1.10. Eines i plugins
2. SEO on-page
2.1. Estructura de la informació /2.2. La Home no és la nostra única font d’entrada / 2.3. Com construir l’estructura de la informació indexable a partir del KEI i KFI / 2.4. Codi HTML posicionable / 2.5. Disseny / 2.6. Codi / 2.7. La web semàntica /2.8. SEO per a editors/ 2.9. Eines i plugins SEO on-page / 2.10. Continguts Web
3. SEO off-Page
3.1. Importància dels enllaços / 3.2. Backlinks / 3.3. Linkjuice / 3.4. El KOI / 3.5. Casos d’èxits – Casos de fracàs / 3.6. Eines SEO off-page
4. Eines i analítica Web (SEO)
4.1. Webmastertool i Google Analytics / 4.2. Definició de KPI´s SEO / 4.3. Creació de dashboards
5. Consultoria SEO  Benchkmark SEO
5.1. Auditoria codi / 5.2. Consultoria SEO on page /5.3. Consultoria SEO off page
6. Introducció SEM
6.1. CPC – CPM  CPA / 6.2. El compte d’Adwords i configuració d’una campanya básica/ 6.3. Formats d’anuncis / 6.4. Configuració d’orientació i ubicacions / 6.5. Eines d’adwords / 6.6. Sistema d’apostes d’adword / 6.7. Tipus de directives d’adwors i qualitat dels anuncis
7. Gestió de campanyes
7.1. Codi de conversió / 7.2. Quality Score / 7.3. Keyword / 7.4. Anunci / 7.5. Landing Page / 7.6. CTR / 7.7. Gestió de campanyes a la xarxa de recerca / 7.8. Gestió de campanyes a la xarxa de display / 7.9. Pla estratègic de campanyes: Google adplanner
8. Vídeo màrqueting amb Youtube
8.1. Descripció general de la publicitat en vídeo. /8.2. Creació i gestió de campanyes. /
8.3. Mesura del rendiment i optimització.
9. Eines i analítica Web
9.1. Connexió amb Google Analytics / 9.2. Website Optimizer / 9.3. KPI´s SEM i dashboards / 9.4. MCC
Avaluació
- Qüestionari tipus test o preguntes curtes.
- Cas pràctic.
- Redacció d’informes.
- Creació de productes.
- Activitats pràctiques dels continguts.
- Infografies, documents informatius, presentacions, anàlisi d’eines
- Exposicions de treballs.
El pes de l’avaluació final és del 50% de la nota final.
- Cas pràctic.
- Redacció d’informes.
- Creació de productes.
- Activitats pràctiques dels continguts.
- Infografies, documents informatius, presentacions, anàlisi d’eines
- Exposicions de treballs.
El pes de l’avaluació final és del 50% de la nota final.
Entitats col·laboradores


Certificat
Assistència i Aprofitament
Valoració
Estudiants formats
710