Promoció i negoci a través de les xarxes socials

Ref: 81568
Promocio I Negoci A Traves De Les Xarxes Socials

Inici: 18/10/22

Fi: 23/11/22

40h

Presencial: 3h

Aula virtual: 10h

Teleformació: 27h

Mixta

dimarts de 18:00 a 21:00 hores

81568

Requisits del curs

En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.

Continguts

81568

-Branding: Imatge de marca VS imatge personal
-El màrqueting digital
-Foment de les relacions empresarials a través de les xarxes socials

Avaluació

Activitat de síntesi final de l’Activitat Basada en Projecte (ABP): es presentaran els projectes finals per grups, unió dels productes fets:
­ Producte 1: Identitat corporativa (avatar, logo, targeta, capçaleres...)
­ Producte 2: Pla de Màrqueting (objectius, funnel de vendes, i quadre POEM. Selecció de tècniques. Mitjans pagats, oficials, i emborsats com SEO-SEM. e-mail màrqueting. Analítiques i xarxes).
­ Producte 3: Networking (model relacional B2C, B2B, B2B2C, i recursos, events, fires, xarxes, grups...) i un CRM triat (relacionat amb el Funnel de vendes).
­ Producte 4: Estratègies de Social Media (bloc i xarxes amb perfil, pàgina i comunitat/grup, i servei al client a través de serveis de missatgeria – FAQs, xat o bot-xat, telèfon o videoconferència...-).

El pes de l’avaluació final és del 20% de la nota final.

Entitats col·laboradores


Certificat

Assistència i Aprofitament

Valoració


Estudiants formats

105

Compartir