Requisits del curs
En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.
Objectius generals
 Adquirir els coneixements bàsics necessaris per a donar resposta educativa d’una manera efectiva i eficient als infants i joves amb necessitats educatives especials
Objectius específics
 Afavorir els processos d’inclusió socioeducativa d’aquests infants i joves Conèixer eines i recursos per a la intervenció socioeducativa dels infants i joves amb tenen necessitats educatives especials
 Desenvolupar les actituds i habilitats personals en la tasca del vetllador/a.
 Desenvolupar les actituds i habilitats personals en la tasca del vetllador/a.
Continguts
2. Relació amb l’escola i les famílies
3. Classificació de les diferents diversitats funcionals.
4. Discapacitats sensorials
5. Discapacitats físiques
6. Discapacitats psíquiques
7. Trastorns de conducta Eines i recursos per a la inclusió
8. Control postural i tècniques de prevenció d’accidents
Avaluació
Pràctica Final, resolució d’un cas pràctic amb 4 preguntes, i examen teòric: format per un qüestionari de 20 preguntes amb resposta múltiple.
El pes de l’avaluació final és del 40% de la nota final (20% el teòric-test i un 20% el pràctic).
El pes de l’avaluació final és del 40% de la nota final (20% el teòric-test i un 20% el pràctic).
Entitats col·laboradores


Certificat
Assistència i Aprofitament
Valoració
Estudiants formats
900