Requisits del curs
En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.
Objectius generals
 Donar a conèixer la teoria de les Intel·ligències Múltiples.
 Facilitar eines metodològiques per l’aplicació de les Intel·ligències Múltiples a l’aula.
 Aprendre a programar a partir de la Teoria de les Intel·ligències Múltiples.
 Facilitar eines metodològiques per l’aplicació de les Intel·ligències Múltiples a l’aula.
 Aprendre a programar a partir de la Teoria de les Intel·ligències Múltiples.
Continguts
1.1. La naturalesa de la intl·ligència: herència i entorn
1.2. Del QI a les intl·ligències múltiples
1.3. Entenent les diferències individuals (anàlisi de perfils intel·lectuals)
2. Les intel·ligències múltiples a l’aula
2.1. Les intel·ligències del mestre i les intel·ligències de l’alumne: interacció i implicacions per l’ensenyament i l’aprenentatge
2.2. L’avaluació de les intel·ligències múltiples: una visió d’escola basada en les fortaleses
2.3. Com incorporar les intel·ligències múltiples en les nostres pràctiques pedagògiques:
2.3.1. Ensenyar-les als alumnes
2.3.2. Treballar-les a l’aula
2.3.3. Programar a partir de les intel·ligències
2.3.4. Escoles pioneres: vídeos d’experiències aplicades
2.3.5. Els menús d’intel·ligències: exemples d’activitats
3. Programar a partir de les intel·ligències múltiples: disseny de propostes i activitats
3.1. Creació d’equips de treball i generació i selecció de projectes
3.2. Disseny de propostes i activitats
Avaluació
El pes de l’avaluació final és del 70% de la nota final.
Entitats col·laboradores


Certificat
Assistència i Aprofitament
Valoració
Estudiants formats
104