Les intel·ligències múltiples a l'aula: de la teoria a les programacions

Ref: 83711
Les Intelligencies Multiples A Laula De La Teoria A Les Programacions

Inici: 11/07/23

Fi: 28/07/23

20h

Presencial: 5h

Teleformació: 15h

Mixta

dimarts de 09:00 a 14:00 hores

83711

Requisits del curs

En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.

Objectius generals

 Donar a conèixer la teoria de les Intel·ligències Múltiples.
 Facilitar eines metodològiques per l’aplicació de les Intel·ligències Múltiples a l’aula.
 Aprendre a programar a partir de la Teoria de les Intel·ligències Múltiples.

Continguts

83711

1. Introducció a les intel·ligències múltiples
1.1. La naturalesa de la intl·ligència: herència i entorn
1.2. Del QI a les intl·ligències múltiples
1.3. Entenent les diferències individuals (anàlisi de perfils intel·lectuals)

2. Les intel·ligències múltiples a l’aula
2.1. Les intel·ligències del mestre i les intel·ligències de l’alumne: interacció i implicacions per l’ensenyament i l’aprenentatge
2.2. L’avaluació de les intel·ligències múltiples: una visió d’escola basada en les fortaleses
2.3. Com incorporar les intel·ligències múltiples en les nostres pràctiques pedagògiques:
2.3.1. Ensenyar-les als alumnes
2.3.2. Treballar-les a l’aula
2.3.3. Programar a partir de les intel·ligències
2.3.4. Escoles pioneres: vídeos d’experiències aplicades
2.3.5. Els menús d’intel·ligències: exemples d’activitats

3. Programar a partir de les intel·ligències múltiples: disseny de propostes i activitats
3.1. Creació d’equips de treball i generació i selecció de projectes
3.2. Disseny de propostes i activitats

Avaluació

El pes de l’avaluació final és del 70% de la nota final.

Lloc

Fundació Paco Puerto
VIA Laietana 16-18 8è
08003
Barcelona

Entitats col·laboradores


Certificat

Assistència i Aprofitament

Valoració


Estudiants formats

104

Compartir