Requisits del curs
Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.
Objectius generals
- Escoltar amb empatia a una mateixa i a les altres persones.
- Comunicar amb claredat i assertivitat les pròpies necessitats.
- Aprendre a demanar amb claredat, simplicitat i sense culpa.
- Desenvolupar la capacitat d'orientar la comunicació cap a l'enfortiment de la connexió amb l'altra persona.
- Prendre consciència dels estils comunicatius que bloquegen la comunicació i com superar-los.
- Comunicar amb claredat i assertivitat les pròpies necessitats.
- Aprendre a demanar amb claredat, simplicitat i sense culpa.
- Desenvolupar la capacitat d'orientar la comunicació cap a l'enfortiment de la connexió amb l'altra persona.
- Prendre consciència dels estils comunicatius que bloquegen la comunicació i com superar-los.
Continguts
-Introducció a la CNV.
-La auto-empatia.
-L'escolta empàtica a les altres persones.
-Les peticions.
-Peticions i expressió honesta.
-Emocions i sentiments.
-L'ennuig.
-La culpa i la vergonya.
Lloc
CCOO Mataró
Castaños 120
08302
Mataro
Entitats col·laboradores


Valoració
Estudiants formats
54