Requisits del curs
Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.
Objectius generals
  Conèixer què és el coaching, els seus principis bàsics i els factors que hi intervenen.
  Utilitzar el coaching en diversos contexts.
  Utilitzar el coaching en diversos contexts.
Continguts
1.1. Definició del terme.
1.2. Origen del terme.
1.3. Base teòrica del coaching.
1.4. Diferències entre altres disciplines.
2. La professió del Coach.
2.1. Codi ètic.
2.2. Competències del coach.
2.3. Fases del procés de coaching.
2.4. Marc del procés de coaching.
3. Mètode GROW
3.1. L’objectiu – àrees de la vida
3.2. Validar l’objectiu
3.3. Explorar la realitat
3.4. Obrir les opcions
3.5. El pla d’acció
4. Marc conceptual de les emocions.
5. Competències emocionals.
6. Intel·ligència emocional i coaching.
6.1. Emocions que influeixen positivament en un procés de coaching, com potenciar-les.
6.2. Emocions que obstaculitzen un procés de coaching, com regular-les.
Avaluació
Prova teòrica-pràctica amb un dels següents formats depenent de l’habilitat interpersonal que s’estigui treballant: estudi i resolució d’un cas, simulació pràctica i exposició oral.
Lloc
CCOO Cornellà
CTRA d'Esplugues 68
08940
Cornellà de Llobregat
Entitats col·laboradores


Certificat
Assistència i Aprofitament
Valoració
Estudiants formats
445