Gestió de l'estrès

Inici: 03/10/22

Fi: 28/10/22

Teleformacio

Quan vulguis i sempre que puguis

Activitat reconeguda pel Departament d'Educació en virtut de l'Ordre ENS/248/2012 (DOGC 6205 de 3 de setembre de 2012).

Període de matrícula:
El pagament es realitzarà en únic termini, en el moment de la inscripció al curs, i mitjançant targeta bancària.
En el cas que els/les alumnes matriculades es donin de baixa, es retornarà el 80% de la matricula si la baixa es anterior en 7 dies a la data d’inici del curs. Si la baixa és posterior, i no ha transcorregut més del 50% de les classes, es retornarà el 50% de la matrícula, sempre que la baixa es produeixi com a conseqüència de causa justificada sobrevinguda i estigui documentada.
Per a qualsevol dubte podeu adreçar-vos a la Fundació Paco Puerto: telèfon 934812717 de dilluns a dijous de 09:30 a 18:00, o a l’adreça de correu fppuerto@ccoo.cat.

Capacitar a l’alumne per identificar les diverses formes d'estrès.

Objectius específics

Identificar les diferents formes de respostes d'estrès.
 Ensenyar tècniques de reducció de l'estrès.
 Utilitzar mètodes i eines per organitzar el treball i per una bona gestió del temps.

1. Què és l'estrès: Aspectes personals i psicosocials
2. L'estrès com a problema laboral i psicosocial
3. Estratègies de gestió de l'estrès
4. Tècniques i recursos per a la gestió de l'estrès
5. Bases de l'organització del treball
6. Mètodes i eines per organitzar el treball

Qüestionari tipus test de 10 preguntes.
Pes de 10% de la nota final

Certificat