Preparació concurs-oposició estabilització. Cos d'Administratius a la Generalitat de Catalunya

Autonomica Generalitat

Nous afiliats:

Nous/ves Afiliats/des: Persones que previ a la inscripció al curs han abonat tres quotes d''afiliació (quota formació immediata), i mantenen l''afiliació durant tota la durada del curs. Uniu-vos a CCOO i trieu la quota de formació. Afilia't

Inici: 08/10/22

Fi: 06/05/23

dissabte de 09:00 a 12:00 hores

El curs es farà a través de l'aula virtual de la plataforma, els dissabtes de 09:00 a 12:00, segons calendari, que està subjecte a possibles modificacions.
Les classes virtuals serviran per incidir en els punts més importants del temari.
Aquestes classes es gravaran i estaran disponibles en la plataforma com a material de consulta fins a la data de l'examen.
A més, a la plataforma es penjarà també altra documentació (resums, esquemes, normatives, lleis, tests), que el formador cregui oportuna per un millor seguiment i aprofitament del curs.
Hi haurà una coordinadora del curs, que serà el referent de contacte dels/les alumnes per a totes aquelles qüestions relacionades amb la gestió i que es facilitarà abans de l'inici.

El pagament es realitzarà en dos terminis. 1er termini: abans de la inscripció al curs. 2on termini: al 40% de les hores del curs La forma de pagament serà mitjançant targeta bancària. El cobrament del segon pagament es farà automàticament amb un càrrec a la targeta de crèdit/dèbit amb la que es faci la inscripció al curs. La realització del curs està condicionada a que es cobreixin les places disponibles, en cas que no es pugui realitzar per baixa demanda, es comunicarà a les persones matriculades i es retornaran íntegrament les quantitats abonades. En el cas que els/les alumnes matriculades es donin de baixa, es retornarà el 80% de la matricula si la baixa es anterior en 7 dies a la data d’inici del curs. Si la baixa és posterior, però abans de l'inici del curs, es retornarà el 50% de la matricula. Per a qualsevol dubte podeu adreçar-vos a la Fundació Paco Puerto: telèfon 934812717 de dilluns a dijous de 09:30 a 18:00, o a l’adreça de correu fppuerto@ccoo.cat.