Període de matrícula:
El pagament es realitzarà en únic termini, en el moment de la inscripció al curs, i mitjançant targeta bancària.
La realització del curs està condicionada a que es cobreixin les places disponibles, en cas que no es pugui realitzar per baixa demanda, es comunicarà a les persones matriculades i es retornaran íntegrament les quantitats abonades.
En el cas que els/les alumnes matriculades es donin de baixa, es retornarà el
80% de la matricula si la baixa es anterior en
7 dies a la data d’inici del curs. Si la baixa és
posterior, i no ha transcorregut més del 50% de les classes, es retornarà el
50% de la matrícula, sempre que la baixa es produeixi com a conseqüència de causa justificada sobrevinguda i estigui documentada.
Per a qualsevol dubte podeu adreçar-vos a la Fundació Paco Puerto: telèfon 934812717 de dilluns a dijous de 09:30 a 18:00, o a l’adreça de correu
fppuerto@ccoo.cat.
- Contextualitzar la programació didàctica atenent el marc legal de referència , el projecte educatiu de centre, les característiques del context i els recursos disponibles.
- Saber com col   • laborar amb l’equip docent i amb l’equip d’assessorament psicopedagògic (EAP) en la identificació de les necessitats específiques de suport específic dels alumnes.
- Saber com col   • laborar en la planificació de la resposta educativa a la inclusió en els centre educatius.
- Elaborar i crear els plans de suport individualitzat per tal de saber com donar suport als tutors.
- Preparar activitats i materials didàctics que facilitin l'aprenentatge dels alumnes i la seva participació en les activitats del grup classe.
- Crear estratègies per donar suport en les activitats d'aprenentatge dins del grup classe.
- Elaborar una programació didàctica introduint mesures i suports addicionals o intensius garantint així que tot l’alumnat desenvolupa les capacitats i competències.
80775
1. Contextualització de la inclusió en els diferents tipus de centres
2. Pla individualitzat
3. Estratègies de col   • laboració amb els tutors
4. Recursos en una escola inclusiva
5. Metodologies pel tractament de la diversitat a l’aula
6. Avaluació de la inclusió al centre
7. Avaluació d’un pla individualitzat
8. Elaboració definitiva de programació didàctica i/o un pla individualitzat
9. Exposició de la programació i unitat didàctica i/o pla individualitzat : revisió final