Orientacions per a la programació didàctica Educació Primària Anglès

Orientacions Per A La Programacio Didactica Educacio Primaria Angles

Objectius específics

- Contextualitzar la programació didàctica atenent el marc legal de referència , el projecte educatiu de centre, les característiques del context i els recursos disponibles, tant materials com els humans.
- Assegurar que els docents dissenyin la programació i unitat didàctica amb coherència, tenint en compte un enfocament pedagògic inclusiu, fent propostes pedagògiques impregnades d’unes expectatives altes respecte a l’aprenentatge i a les possibilitats d’avenç de tots els alumnes.
- Definir activitats d’ensenyament aprenentatge, en base a les competències establertes en el disseny curricular per tal d’afavorir l’assoliment dels objectius personals i socials.
- Temporitzar i seqüenciar les activitats d’ensenyament aprenentatge seguint una lògica que permeti l’assentament de competències.
- Elaborar una programació didàctica introduint mesures i suports addicionals o intensius garantint així que tot l’alumnat desenvolupa les capacitats i competències.
- Determinar els criteris d’avaluació i els instruments per valorar el progressiu grau d’adquisició de les distintes competències de tots els alumnes

Continguts

8002

1. Context
2. Explicació estructura nou currículum: àmbits i dimensions
3. Disseny curricular i competències
4. Continguts i activitats. Seqüenciació i temporització
5. Orientacions metodològiques. Atenció a la diversitat
6. Orientacions metodològiques. Innovació
7. Criteris d’avaluació. Instruments
8. Elaboració definitiva de la unitat didàctica
9. Revisió final de la unitat didàctica

Avaluació

Els alumnes hauran de treballar el 100% dels continguts i hauran d'elaborar una unitat didàctica competencial.
S'avaluarà la unitat didàctica competencial realitzada.

Valoració


Estudiants formats

102

Compartir