Orientacions per a la programació didàctica Educació Primària Anglès
Objectius específics
 Assegurar que els docents dissenyin la Situació d’Aprenentatge amb coherència, tenint en compte un enfocament pedagògic inclusiu, fent propostes pedagògiques impregnades d’unes expectatives altes respecte a l’aprenentatge i a les possibilitats d’avenç de tots els alumnes.
 Definir activitats d’ensenyament aprenentatge, en base a les competències establertes en el disseny curricular per tal d’afavorir l’assoliment dels objectius personals i socials.
 Temporitzar i seqüenciar les activitats d’ensenyament aprenentatge seguint una lògica que permeti l’assentament de competències.
 Elaborar una Situació d’Aprenentatge introduint mesures i suports addicionals o intensius garantint així que tot l’alumnat desenvolupa les capacitats i competències.
 Determinar els criteris d’avaluació i els instruments per valorar el progressiu grau d’adquisició de les distintes competències de tots els alumnes.
Continguts
2. Explicació estructura nou currículum: dels continguts als sabers, de les competències bàsiques a les competències clau.
3. Disseny curricular i competències
4. Sabers i activitats. Seqüenciació i temporització
5. Orientacions metodològiques. Atenció a la diversitat. El disseny universal.
6. Orientacions metodològiques. Innovació. Els 6 vectors del currículum.
7. Criteris d’avaluació. L’avaluació formativa i formadora. Instruments
8. Elaboració definitiva de Situació d’Aprenentatge
9. Revisió final de la Situació d’Aprenentatge
Avaluació
S'avaluarà la situació d'aprenentatge realitzada.