Orientacions per a la programació didàctica Educació Secundària àmbit Científic- Tecnològic
Objectius específics
 Definir activitats d’ensenyament aprenentatge, en base a les competències establertes en el disseny curricular, que facilitin l’assoliment dels objectius plantejats.
 Temporitzar i seqüenciar les activitats d’ensenyament aprenentatge seguint una lògica que permeti l’assentament de competències.
 Elaborar una programació didàctica introduint criteris d’innovació, atenció a la diversitat i als vectors del nou currículum.
 Determinar els criteris d’avaluació i els instruments que en base als mateixos seran més idonis.
Continguts
b) Elements del currículum:
1. Competències clau.
2. Perfil competencial de sortida.
3. Competències específiques.
4. Criteris, indicadors i instruments d’avaluació.
5. Sabers.
6. Situacions d’aprenentatge.
7. Activitats i orientacions metodològiques.
8. Exposició de la situació d’aprenentatge i/o unitat didàctica: revisió final.
Avaluació
S'avaluarà la situació d'aprenentatge realitzada.