Orientacions per a la programació didàctica Educació Secundària Anglès

Orientacions Per A La Programacio Didactica Educacio Secundaria Angles

Objectius específics

 Contextualitzar la programació didàctica atenent al marc legal de referència i al projecte educatiu de centre.
 Definir activitats d’ensenyament aprenentatge, en base a les competències establertes en el disseny curricular, que facilitin l’assoliment dels objectius plantejats.
 Temporitzar i seqüenciar les activitats d’ensenyament aprenentatge seguint una lògica que permeti l’assentament de competències.
 Elaborar una programació didàctica introduint criteris d’innovació i atenció a la diversitat.
 Determinar els criteris d’avaluació i els instruments que en base als mateixos seran més idonis.

Continguts

9503

1. Context
2. Explicació estructura nou currículum: àmbits i dimensions
3. Disseny curricular i competències
4. Continguts i activitats. Seqüenciació i temporització
5. Orientacions metodològiques. Atenció a la diversitat
6. Orientacions metodològiques. Innovació.
7. Criteris d’avaluació. Instruments
8. Elaboració definitiva de programació didàctica
9. Revisió final de la unitat didàctica

Avaluació

Els alumnes hauran d'assistir al 80% de les classes presencials i hauran d'elaborar una unitat didàctica competencial en les 6 hores no presencials.
S'avaluarà la unitat didàctica competencial realitzada i la presentació oral de la mateixa.

Valoració


Estudiants formats

60

Compartir