Informació important
El curs consta de 30 hores, distribuïdes de la següent manera:
Hi haurà 14 hores de teleformació, que es realitzaran a través de la plataforma, on es penjaran els continguts teòrics, així com esquemes, videos explicatius, documentació de referència, etc. Aquestes hores es podran realitzar durant el curs sense horari estipulat seguint les orientacions de temporalització del professorat.
Es disposaran de 10 hores d’aula virtual, repartides en 5 sessions de 2 hores. Aquestes sessions, es faran els divendres de 17:00h a 19:00h (subjectes a modificacions). La setmana anterior a l’inici del curs s’informarà dels dies concrets. Les classes seran gravades i es compartiran com a material de consulta.
6 hores de treball offline, per elaborar una unitat didàctica competencial durant el curs, que caldrà entregar per a ser corregida i avaluada.
A més, cada alumne disposarà al final del curs de 30 minuts de tutoria individualitzada on el professor/a li farà el retornament de la unitat didàctica i podrà resoldre els dubtes relatius a les correccions.
Forma de Pagament
El pagament es realitzarà en únic termini, en el moment de la inscripció al curs, i mitjançant targeta bancària.
La realització del curs està condicionada a que es cobreixin les places disponibles, en cas que no es pugui realitzar per baixa demanda, es comunicarà a les persones matriculades i es retornaran íntegrament les quantitats abonades.
En el cas que els/les alumnes matriculades es donin de baixa, es retornarà el 80% de la matricula si la baixa es anterior en 7 dies a la data d’inici del curs. Si la baixa és posterior, i no ha transcorregut més del 50% de les classes, es retornarà el 50% de la matrícula, sempre que la baixa es produeixi com a conseqüència de causa justificada sobrevinguda i estigui documentada.
Objectius específics
 Definir activitats d’ensenyament aprenentatge, en base a les competències establertes en el disseny curricular, que facilitin l’assoliment dels objectius plantejats.
 Temporitzar i seqüenciar les activitats d’ensenyament aprenentatge seguint una lògica que permeti l’assentament de competències.
 Elaborar una programació didàctica introduint criteris d’innovació, atenció a la diversitat i als vectors del nou currículum.
 Determinar els criteris d’avaluació i els instruments que en base als mateixos seran més idonis.
Continguts
b) Elements del currículum:
1. Competències clau.
2. Perfil competencial de sortida.
3. Competències específiques.
4. Criteris, indicadors i instruments d’avaluació.
5. Sabers.
6. Situacions d’aprenentatge.
7. Activitats i orientacions metodològiques.
8. Exposició de la situació d’aprenentatge i/o unitat didàctica: revisió final.
Avaluació
S'avaluarà la situació d'aprenentatge realitzada.
Forma de Pagament
Targeta de dèbit o crèdit