Contractació administrativa. Nivell inicial

Inici: 28/09/22

Fi: 05/10/22

dilluns, dimecres i divendres de 09:30 a 12:00 hores

El curs es farà a través de l'aula virtual de la plataforma.
Aquestes classes es gravaran i estaran disponibles en la plataforma com a material de consulta.

La forma de pagament serà mitjançant targeta bancària, i es realitzarà en un pagament.
En el cas que els/les alumnes matriculades es donin de baixaes retornarà el 80% de la matricula si la baixa es anterior en 7 dies a la data d’inici del curs. Si la baixa és posterior, i no ha transcorregut més del 50% de les classes, es retornarà el 50% de la matricula, sempre que la baixa es produeixi com a conseqüència de causa justificada sobrevinguda i estigui documentada.
Per a qualsevol dubte podeu adreçar-vos a la Fundació Paco Puerto: telèfon 934812717 de dilluns a dijous de 09:30 a 18:00, o a l’adreça de correu fppuerto@ccoo.cat.

1. La Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic: principis, negocis exclosos
2. Els tipus de contractes
a) Obres
b) Concessions d'obres