La responsabilitat patrimonial a les administracions públiques

La Responsabilitat Patrimonial A Les Administracions Publiques

Inici: 13/01/23

Fi: 16/01/23

dilluns, dimecres i divendres de 09:30 a 12:30 hores

El curs es farà a través de l'aula virtual de la plataforma.
Aquestes classes es gravaran i estaran disponibles en la plataforma com a material de consulta.

La forma de pagament serà mitjançant targeta bancària, i es realitzarà en un pagament.
En el cas que els/les alumnes matriculades es donin de baixaes retornarà el 80% de la matricula si la baixa es anterior en 7 dies a la data d’inici del curs. Si la baixa és posterior, i no ha transcorregut més del 50% de les classes, es retornarà el 50% de la matricula, sempre que la baixa es produeixi com a conseqüència de causa justificada sobrevinguda i estigui documentada.
Per a qualsevol dubte podeu adreçar-vos a la Fundació Paco Puerto: telèfon 934812717 de dilluns a dijous de 09:30 a 18:00, o a l’adreça de correu fppuerto@ccoo.cat.

1. El sistema de la responsabilitat patrimonial de les AAPP. La Llei 40/2015. La responsabilitat de l'Estat legislador
2. El procediment de responsabilitat patrimonial
a) Inici