Preparació ACTIC nivell bàsic

Inici: 01/10/22

Fi: 01/03/23

Teleformacio

Quan vulguis i sempre que puguis

81929

La forma de pagament és mitjançat targeta bancaria. El pagament es realitzarà en un únic termini en el moment de la inscripció al curs En cas que una persona es doni de baixa no es retornarà l’import del curs que s’hagi abonat. Per a qualsevol dubte podeu adreçar-vos a la Fundació Paco Puerto: telèfon 934812717. Correu: fppuerto@ccoo.cat.

Preparar per a superar la prova i aconseguir l'acreditació ACTIC (Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació) nivell bàsic.

Objectius específics

Utilitzar de manera eficient, cívica i segura els recursos que disposa la ciutadania en la societat digital, i aplicar-los selectivament en els diversos àmbits de la vida quotidiana, amb la finalitat del desenvolupament personal, la participació i la col·laboració en la societat.
 Utilitzar les funcions bàsiques d'un equip informàtic i del seu sistema operatiu aplicant els fonaments de la tecnologia digital.
 Utilitzar els serveis disponibles a la xarxa per a la recerca d'informació aplicant criteris de restricció adequats i registrant i emmagatzemant la informació si és necessari. Aplicar les prestacions que ofereix Internet per a la comunicació interpersonal i l'intercanvi d'informació i serveis, la compartició del coneixement i la creació de xarxes.
 Utilitzar un processador de texts per crear, tractar, elaborar i presentar informació i texts, destinats a ser impresos o publicats en Internet.
 Tractar la informació gràfica, sonora i imatges fixes i en moviment.
 Crear i utilitzar fulls de càlcul i aplicar-les a les activitats que requereixen l'ús d'operacions i funcions.

81929

6.2 Tractament de so
6.3 Tractament d'imatge
6.4 Tractament de vídeo

Realitzar les activitats i exercicis proposats en cada mòdul; i superar el qüestionari final.

Certificat

Preparatòria Acreditació ACTIC. Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació