Curs bàsic de prevenció de riscos laborals en entitats sanitàries i socials

Assistencia Social

Inici: 12/09/22

Fi: 03/10/22

dilluns, dimecres i dijous de 16:00 a 21:00 hores

Observacions

Amb la realització d'aquest curs podràs obtenir el certificat oficial per a poder operar amb el desfibril·lador.
La Fundació Paco Puerto és centre acreditat pel Departament de Salut i el CRC per a la impartició de la formació bàsica per a la utilització del desfibril·lador

Requisits del curs

En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.

-Risc laboral en l’àmbit sanitari des de la perspectiva de la Medicina del treball.
-Risc laboral en l’àmbit sanitari des de la perspectiva de la Higiene Industrial.
-Riscos laborals en l’àmbit sanitari des de la perspectiva de la Seguretat.
-Riscos laborals en l’àmbit sanitari des de la perspectiva de l’Ergonomia i la Psicologia laboral.

Fundació Paco Puerto
VIA Laietana 16-18 8è