Ref.76760

*** ONLINE ***

MIXTA:
14 h aula virtual
36 h teleformació

INICI: 02-11-2021
FINAL: 30-11-2021

DURADA: 50 hores

HORARI: dimarts de 18:00 a 21:00 hores

Subvencionat

PREINSCRIPCIO

  • twitter
  • facebook
  • email
Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png

Valoració del curs

9

Persones formades

274
Descarrega la informació del curs aqui.

Analítica Web i pla de màrqueting digital

analitica-web-i-pla-de-marqueting-digital-76760

El curs consta de 50 hores, distribuïdes de la següent manera:
Hi haurà 36 hores de teleformació, que es realitzaran a través de la plataforma, on es penjaran els continguts teòrics, així com esquemes, vídeos explicatius, documentació de referència, etc. Aquestes hores es podran realitzar durant el curs sense horari estipulat seguint les orientacions de temporalització del professorat.
Es disposaran de 14 hores d’aula virtual, repartides en 5 sessions que es faran en dimarts des de el dia 02 al 30 de novembre de les 18:00 a les 21:00h. L'horari del 30 de novembre serà de les 18:00 a les 20:00

- Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, email Màrqueting
- Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital
- Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals

- Conèixer i saber aplicar les eines d'analítica web
- Entendre la importància de les mètriques per a l'èxit en entorns digitals
- Entendre com funciona un projecte Web i a treure-li partit
- Fixar els objectius d'un projecte Online i portar un seguiment dels mateixos
- Gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient
- Aprendre a analitzar i buscar casos d'èxit Online, analitzar altres projectes Online i el seu posterior impacte.
- Aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècniques d'Analítica Web

mes...

1. Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty
2. Sense analítica estem Cecs
3. El mètode Lean: Fail fast, fail cheap
4. El Pla de Màrqueting Digital
• Auditoria
• Estudi de la competència
• Anàlisi DAFO
• Anàlisi de l'Audiència
• Fixar Objectius: SMART goals i KPI
• Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini
• Fixar un calendari d'implementació
• Fixar un pressupost
• Avaluar el Pla de Màrqueting Digital
5. Analítica Web aplicada a Xarxes Socials
6. Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals
7. Analítica Web aplicada a projectes SEO
8. Eines per a analitzar: connectar Wordpress amb Google Analytics i Webmasters, connectar Wordpress amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn

Prova teòrica objectiva de tipus test de 20 preguntes amb resposta múltiple, i només una correcta. 30% nota final
Prova pràctica, lliurament del projecte final desenvolupat al llars del curs 70% de la nota final.
El pes de l’avaluació final és del 70% de la nota final.

Assistència i Aprofitament

Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png

Valoració del curs

9

Persones formades

274
Descarrega la informació del curs aqui.