Ref.77102

*** ONLINE ***

MIXTA:
24 h aula virtual
26 h teleformació

INICI: 06-10-2021
FINAL: 10-11-2021

DURADA: 50 hores

HORARI: dimecres de 17:00 a 21:00 hores

Subvencionat

PREINSCRIPCIO

  • twitter
  • facebook
  • email
Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png

Valoració del curs

8,79

Persones formades

718
Descarrega la informació del curs aqui.

Community manager

community-manager-77102

Aquest curs té una durada de 50 hores, de les quals:

 

26 hores es realitzen en format de teleformació, en el moment que l'alumne desitgi, dins de l'interval del curs, entre el 6 d'octubre i el 10 de Novembre.

 

24 hores es realitzen en format aula virtual a través de Microsoft Teams els dimecres 6, 13, 20 i 27 d'octubre i 3 i 10 de Novembre.

El personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals (Ordre EMO/218/2015).

Conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball.

- Dominar els principis del Màrqueting online i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals online existents.
- Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes
utilitzant-les de forma coordinada.
- Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.
- Dominar les tècniques per a la generació de reputació online positiva sobre una empresa, producte o servei.
- Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.
- Fomentar l'autoaprenentatge, ja que les eines que s'utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se
actualitzat.
- Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa lingüística i audiovisual,
tractament de la informació i competència digital, competència d'aprendre a aprendre, competència d'autonomia i iniciativa
personal, competència en el coneixement i la interacció amb el món online i competència social.

mes...

1. Social Media i Community Management.
1.1. Xarxes socials i comunitats.
1.2. Fixar els objectius d'un projecte online: Acquisition, engagement, conversion, fidelization.
1.3. La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.
1.4. Com dinamitzar comunitats online.
1.5. Com treballar continguts en social media.
2. Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials.
3. Facebook.
3.1. Facebook. Característiques principals.
3.2. Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?
3.3. Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?
3.4. Pestanyes i aplicacions a Facebook.
4. Twitter.
4.1. Twitter. Característiques principals.
4.2. Llenguatge específic de Twitter.
4.3. Com incrementar el número de followers.
5. Pinterest, Google+, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting
5.1. Pinterest, la plataforma visual.
5.2. Google+: Característiques principals.
5.3. LinkedIn. Característiques principals.
5.4. Gestionar els contactes a LinkedIn.
5.5. Com elaborar i optimitzar un CV a LinkedIn (com millorar un extracte amb paraules clau).
5.6. Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce).
5.6. Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine.
6. Eines del Community Manager.
6.1. HootSuite i TweetDeck.
6.2. Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs.
7. Mètriques i estratègies de Social media

Examen teòric en forma de preguntes tipus test (25% de la nota final)
Examen pràctic. Elaboració del pla de mitjans (25% de la nota final)
El pes de l’avaluació final és del 50% de la nota final.

Assistència i Aprofitament

Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png

Valoració del curs

8,79

Persones formades

718
Descarrega la informació del curs aqui.