Ref.78349

*** ONLINE ***

MIXTA:
5 h aula virtual
15 h teleformació

INICI: 02-11-2021
FINAL: 22-11-2021

DURADA: 20 hores

HORARI: dimarts de 18:00 a 20:30 hores

Subvencionat

PREINSCRIPCIO

  • twitter
  • facebook
  • email
Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png

Valoració del curs

9,62

Persones formades

33
Descarrega la informació del curs aqui.

Les intel·ligències múltiples a l’aula: de la teoria a les programacions

les-intel%c2%b7ligencies-multiples-a-laula-de-la-teoria-a-les-programacions-78349

El personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals (Ordre EMO/218/2015).

- Donar a conèixer la teoria de les Intel·ligències Múltiples.
- Facilitar eines metodològiques per l’aplicació de les Intel·ligències Múltiples a l’aula.
- Aprendre a programar a partir de la Teoria de les Intel·ligències Múltiples.

1. Introducció a les intel·ligències múltiples
1.1. La naturalesa de la intl·ligència: herència i entorn
1.2. Del QI a les intl·ligències múltiples
1.3. Entenent les diferències individuals (anàlisi de perfils intel·lectuals)

2. Les intel·ligències múltiples a l’aula
2.1. Les intel·ligències del mestre i les intel·ligències de l’alumne: interacció i implicacions per l’ensenyament i l’aprenentatge
2.2. L’avaluació de les intel·ligències múltiples: una visió d’escola basada en les fortaleses
2.3. Com incorporar les intel·ligències múltiples en les nostres pràctiques pedagògiques:
2.3.1. Ensenyar-les als alumnes
2.3.2. Treballar-les a l’aula
2.3.3. Programar a partir de les intel·ligències
2.3.4. Escoles pioneres: vídeos d’experiències aplicades
2.3.5. Els menús d’intel·ligències: exemples d’activitats

3. Programar a partir de les intel·ligències múltiples: disseny de propostes i activitats
3.1. Creació d’equips de treball i generació i selecció de projectes
3.2. Disseny de propostes i activitats

Examen final teòric-pràctic format per un qüestionari de 10 preguntes amb resposta única i dissenyar una o vàries activitats seguint la metodologia educativa estudiada.

El pes de l’avaluació final és del 70% de la nota final.

Assistència i Aprofitament

Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png

Valoració del curs

9,62

Persones formades

33
Descarrega la informació del curs aqui.