Ref.72988

Barcelona

Presencial

LLOC: EFOSI.
VIA Laietana 16

INICI: 11-02-2020
FINAL: 12-03-2020

DURADA: 30 hores

HORARI: dimarts i dijous de 18:00 a 21:00 hores

Subvencionat

PREINSCRIPCIO

  • twitter
  • facebook
  • email
Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png
15022

Valoració del curs

9,5

Persones formades

26
Descarrega la informació del curs aqui.

Neuromàrqueting

neuromarqueting-72988

El personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals (Ordre EMO/218/2015)

Augmentar la capacitat dels alumnes d'influir en els clients i establir relacions emocionals amb els mateixos per tal d'augmentar les
vendes i les estratègies col•laboratives.

Conèixer com funciona el cervell davant de les decisions de compra.
* Conèixer les estructures cerebrals implicades en les decisions de compra i en el procés de col•laboració professional.
* Identificar els estímuls que cal aportar al client per sorprendre’l.

mes...

1. Introducció al neuromàrqueting
1.1. Inicis i historia del neuromàrqueting
1.2. Eines d'estudi del neuromàrqueting (eye tracking, electroencefalogrames,, ressonàncies magnètiques...)
2. El cervell comprador
2.1. La tríada cerebral
2.2. Neurones, xarxes neuronals i neurotransmissors
2.3. Els sentits del cervell (atenció, percepció, audició, gust, atenció musical, memòria i aprenentatge)
2.3. Els tres passos del neuromàrqueting: Pain, claim i gain
2.4. Impactar al cervell primitiu
2.4.1. Captar l'atenció i sorprendre
2.4.2. Construir un bon discurs
2.4.3. Dissenyar i explicar històries
2.4.4. Dissenyar i explicar metàfores
2.4.5. Impactar en els Canals perceptius (visuals, auditius, cinestèsics...)
2.4.6. Rebatre objeccions
3. Anàlisi del client
3.1. Història del client
3.1. Rols dels compradors
3.3. Necessitats dels compradors
3.4. Mapa de necessitats dels compradors
3.5. Segmentació dels clients
4. Pràctica del neuromàrqueting
4.1. A les presentacions orals
4.2. A les presentacions i comunicació escrita
4.3. Als Canals digitals
4.4. A les entrevistes de feina
4.5. Als punts de venda

- Prova teòrica-pràctica amb un dels següents formats depenent de l’habilitat interpersonal que s’estigui treballant: estudi i resolució d’un cas, simulació pràctica i exposició oral

Assistència i Aprofitament Aprofitament

Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png
15022

Valoració del curs

9,5

Persones formades

26
Descarrega la informació del curs aqui.