Ref.76589

*** ONLINE ***

AULA VIRTUAL

INICI: 16-02-2021
FINAL: 18-03-2021

DURADA: 30 hores

HORARI: dimarts i dijous de 18:00 a 21:00 hores

Subvencionat

PREINSCRIPCIO

  • twitter
  • facebook
  • email
Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png
566
Descarrega la informació del curs aqui.

Pla de màrqueting per a dispositius mòbils

pla-de-marqueting-per-a-dispositius-mobils-76589

El personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals (Ordre EMO/218/2015).

- Saber gestionar el màrqueting específic en els dispositius mòbils.
- Ser capaç de fer un pla de màrqueting i d'accions específi per dispositius mòbils

1. Dades actuals sobre l’ús de mòbil.
2. Especificitats del màrqueting per a dispositius mòbils i comportament de l’usuari.
3. Format web en els dispositius mòbils, concepte mobile first. Webapps i web responsive.
4. Apps, creació d’apps sense conèixer codi de programació. Qui ha de tenir una app, utilitats.
5. El pla de màrqueting per a dispositius mòbils: objectius, públics, estratègies i accions.
6. Pla d'accions.
7. Definició d'objectius.
8. Tipologia de públics.
9. Eines per a la implementació.
10. Recursos i documentació.

Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png
566
Descarrega la informació del curs aqui.