Ref.77179

*** ONLINE ***

AULA VIRTUAL

INICI: 28-09-2021
FINAL: 28-10-2021

DURADA: 30 hores

HORARI: dimarts i dijous de 18:00 a 21:20 hores

Subvencionat

PREINSCRIPCIO

  • twitter
  • facebook
  • email
Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png

Valoració del curs

10
Descarrega la informació del curs aqui.

Pla de màrqueting per a dispositius mòbils

pla-de-marqueting-per-a-dispositius-mobils-77179

El personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals (Ordre EMO/218/2015).

- Saber gestionar el màrqueting específic en els dispositius mòbils.
- Ser capaç de fer un pla de màrqueting i d'accions específi per dispositius mòbils

1. Dades actuals sobre l’ús de mòbil.
2. Especificitats del màrqueting per a dispositius mòbils i comportament de l’usuari.
3. Format web en els dispositius mòbils, concepte mobile first. Webapps i web responsive.
4. Apps, creació d’apps sense conèixer codi de programació. Qui ha de tenir una app, utilitats.
5. El pla de màrqueting per a dispositius mòbils: objectius, públics, estratègies i accions.
6. Pla d'accions.
7. Definició d'objectius.
8. Tipologia de públics.
9. Eines per a la implementació.
10. Recursos i documentació.

- Prova teòrica objectiva de tipus test de 20 preguntes amb resposta múltiple, i només una correcta.
- Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.

Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png

Valoració del curs

10
Descarrega la informació del curs aqui.