El personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals (Ordre EMO/218/2015).
-Conèixer què és seo i quins són els seus avantatges per a l'empresa. Ser capaç de posar en pràctica un projecte de promoció de
pàgines web.
1. Introducció SEO (3 h)
- Què és SEO: Estructura de la informació, Contingut i Enllaços
- Motors de recerca
- Indexació de la informació. Emmagatzematge de la informació
- Eines i plugins
2. SEO on-page (6 h)
- Fonts d’entrada
- Com construir l’estructura de la informació indexable a partir del KEI i KFI
- Codi HTML posicionable
- La web semàntica. SEO per a editors. Eines i plugins SEO on-page
3. SEO off-Page (6 h)
- Importància dels enllaços: Backlinks. Linkjuice. El KOI. Eines SEO off-page
4. Eines i analítica Web (SEO) (7 h)
- Webmastertool i Google Analytics
- Definició de KPI´s SEO
- Creació de dashboards
5. Consultoria SEO (8 h)
- Benchkmark SEO. Auditoria codi. Consultoria SEO on/off page
6. Introducció SEM (3 h)
- CPC – CPM - CPA
- El compte d’Adwords i configuració d’una campanya bàsica
- Formats d’anuncis. Configuració d’orientació i ubicacions. Eines d’adwords
- Sistema d’apostes d’adword i tipus de directives d’adwors i qualitat dels anuncis
7. Gestió de campanyes (15 h)
- Codi de conversió. Quality Score. Keyword. Anunci. Landing Page. CTR
8. Vídeo màrqueting amb Youtube (6 h)
- Descripció general de la publicitat en vídeo. Creació i gestió de campanyes. Mesura del rendiment i optimització.
9. Eines i analítica Web (6 h)
- Connexió amb Google Analytics. Website Optimizer. KPI´s SEM i dashboards. MCC
Prova teòrica objectiva de tipus test de 20 preguntes amb resposta múltiple, i només una correcta.
Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.
Assistència i Aprofitament Aprofitament