Ref.78092

Lleida

Presencial

LLOC: + TALENT.
C ACADEMIA 1 ALTELL

INICI: 14-09-2021
FINAL: 23-11-2021

DURADA: 60 hores

HORARI: dimarts i dijous de 18:00 a 21:00 hores

Subvencionat

PREINSCRIPCIO

  • twitter
  • facebook
  • email
Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png

FORMADORS

Jose Antonio, Romero Sanchez

Valoraci贸 del curs

9,17

Persones formades

451
Descarrega la informaci贸 del curs aqui.

Posicionament web SEO/SEM

posicionament-web-seo-sem-78092

El personal al servei de les administracions p煤bliques nom茅s pot participar en les accions formatives transversals (Ordre EMO/218/2015).

-Con猫ixer qu猫 茅s seo i quins s贸n els seus avantatges per a l'empresa. Ser capa莽 de posar en pr脿ctica un projecte de promoci贸 de
p脿gines web.

1. Introducci贸 SEO (3 h)
- Qu猫 茅s SEO: Estructura de la informaci贸, Contingut i Enlla莽os
- Motors de recerca
- Indexaci贸 de la informaci贸. Emmagatzematge de la informaci贸
- Eines i plugins
2. SEO on-page (6 h)
- Fonts d鈥檈ntrada
- Com construir l鈥檈structura de la informaci贸 indexable a partir del KEI i KFI
- Codi HTML posicionable
- La web sem脿ntica. SEO per a editors. Eines i plugins SEO on-page
3. SEO off-Page (6 h)
- Import脿ncia dels enlla莽os: Backlinks. Linkjuice. El KOI. Eines SEO off-page
4. Eines i anal铆tica Web (SEO) (7 h)
- Webmastertool i Google Analytics
- Definici贸 de KPI麓s SEO
- Creaci贸 de dashboards
5. Consultoria SEO (8 h)
- Benchkmark SEO. Auditoria codi. Consultoria SEO on/off page
6. Introducci贸 SEM (3 h)
- CPC 鈥 CPM - CPA
- El compte d鈥橝dwords i configuraci贸 d鈥檜na campanya b脿sica
- Formats d鈥檃nuncis. Configuraci贸 d鈥檕rientaci贸 i ubicacions. Eines d鈥檃dwords
- Sistema d鈥檃postes d鈥檃dword i tipus de directives d鈥檃dwors i qualitat dels anuncis
7. Gesti贸 de campanyes (15 h)
- Codi de conversi贸. Quality Score. Keyword. Anunci. Landing Page. CTR
8. V铆deo m脿rqueting amb Youtube (6 h)
- Descripci贸 general de la publicitat en v铆deo. Creaci贸 i gesti贸 de campanyes. Mesura del rendiment i optimitzaci贸.
9. Eines i anal铆tica Web (6 h)
- Connexi贸 amb Google Analytics. Website Optimizer. KPI麓s SEM i dashboards. MCC

Prova te貌rica objectiva de tipus test de 20 preguntes amb resposta m煤ltiple, i nom茅s una correcta.
Prova pr脿ctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.

Assist猫ncia i Aprofitament

Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png

FORMADORS

Jose Antonio, Romero Sanchez

Valoraci贸 del curs

9,17

Persones formades

451
Descarrega la informaci贸 del curs aqui.