Ref.77186

*** ONLINE ***

MIXTA:
13 h aula virtual
27 h teleformació

DURADA: 40 hores

HORARI: dimarts de 18:00 a 20:35 hores

Subvencionat

PREINSCRIPCIO

  • twitter
  • facebook
  • email
Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png
566

Valoració del curs

9,51

Persones formades

51
Descarrega la informació del curs aqui.

Promoció i negoci a través de les xarxes socials

promocio-i-negoci-a-traves-de-les-xarxes-socials-77186

El personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals (Ordre EMO/218/2015).

-Branding: Imatge de marca VS imatge personal
-El màrqueting digital
-Foment de les relacions empresarials a través de les xarxes socials

Activitat de síntesi final de l’Activitat Basada en Projecte (ABP): es presentaran els projectes finals per grups, unió dels productes fets:
­ Producte 1: Identitat corporativa (avatar, logo, targeta, capçaleres...)
­ Producte 2: Pla de Màrqueting (objectius, funnel de vendes, i quadre POEM. Selecció de tècniques. Mitjans pagats, oficials, i emborsats com SEO-SEM. e-mail màrqueting. Analítiques i xarxes).
­ Producte 3: Networking (model relacional B2C, B2B, B2B2C, i recursos, events, fires, xarxes, grups...) i un CRM triat (relacionat amb el Funnel de vendes).
­ Producte 4: Estratègies de Social Media (bloc i xarxes amb perfil, pàgina i comunitat/grup, i servei al client a través de serveis de missatgeria – FAQs, xat o bot-xat, telèfon o videoconferència...-).

El pes de l’avaluació final és del 20% de la nota final.

Assistència i Aprofitament

Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png
566

Valoració del curs

9,51

Persones formades

51
Descarrega la informació del curs aqui.