Ref.77031

*** ONLINE ***

AULA VIRTUAL

INICI: 03-11-2021
FINAL: 01-12-2021

DURADA: 30 hores

HORARI: dilluns i dimecres de 18:00 a 21:30 hores

Subvencionat

PREINSCRIPCIO

  • twitter
  • facebook
  • email
Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png

Valoraci贸 del curs

9,48

Persones formades

191
Descarrega la informaci贸 del curs aqui.

Treball en equip

treball-en-equip-77031

- Adquirir les eines necess脿ries per gestionar equips d'alt rendiment i les claus d'猫xit per potenciar el seu lideratge.
- Aprendre a com maximitzar el seu potencial a trav茅s d'una comunicaci贸 efectiva, la gesti贸 emocional pr貌pia i del seu equip, la
generaci贸 de confian莽a i la consecuci贸 d'objectius a trav茅s d'un pla d'acci贸.
- Entrenar les compet猫ncies i habilitats directives necess脿ries per acompanyar, gestionar i aconseguir la motivaci贸
d'equips.

- Treballar estrat猫gies per a la creaci贸 d'equips i la seva dinamitzaci贸.
- Definir els diferents estils de direcci贸 en relaci贸 als interessos de l'organitzaci贸 i els moments de l'equip de treball.
- Identificar les caracter铆stiques i l'evoluci贸 dels grups de treball i els factors que poden modificar la seva din脿mica de funcionament.
- Relacionar les pol铆tiques de direcci贸 de recursos humans amb la seva influ猫ncia en l'ambient laboral i amb els factors que afavoreixen
la motivaci贸 dels treballadors.
- Relacionar les t猫cniques de motivaci贸 aplicades en l'脿mbit de l'organitzaci贸 amb les necessitats humanes que cal satisfer, tant
fisiol貌giques com psicol貌giques.
- Relacionar les accions i t猫cniques de dinamitzaci贸 de grups de treball amb la tipologia i relacions dels components, els requeriments de
les tasques a desenvolupar i el context situacional.
- Fomentar les habilitats per a promoure les relacions interpersonal positives tant des del punt de vista de la direcci贸 com dels
col路laboradors.

mes...

1. El gestor i la seva import脿ncia a l'equip.
- Aprendre a ser un l铆der
- Estils de direcci贸. Funcions directives. Habilitats directives
- Com tenir cura de les relacions interpersonals
- La import脿ncia d'una bona comunicaci贸. Habilitats comunicatives
- Aspectes que afavoreixen el liderat
2. De qu猫 parlem quan parlem d'equip. Qu猫 significa
- Dimensions d'un equip. La construcci贸 d鈥檜n equip
- Condicions b脿siques per al treball en equip
- Com facilitar la cohesi贸 d'un equip. L'equip com a ens din脿mic
- Moments d'un equip. Factors que dificulten el treball en equip
3. M茅s que equip: equip d'alt rendiment. Caracter铆stiques
- Un prop貌sit clar
- Comunicaci贸 oberta. Voluntat d'aprendre dels altres
- Participaci贸. Soluci贸 de problemes
- Recerca de l'excel路l猫ncia. Celebraci贸 dels 猫xits
- Multidisciplinar. Trencar motlles. Comprom铆s
4. Habilitats per a una comunicaci贸 efica莽
- Actitud positiva. Focalitzar-se en el tema
- Evitar distraccions
- Deixar els prejudicis. Involucrar-se
5. Feedback, eina fonamental en la gesti贸 d'equips. Qu猫 茅s
- Tipologia de feedback positu/negatiu
- El feedback en la comunicaci贸
6. Mecanismes de seguiment i coordinaci贸: les reunions
- Elements clau de la direcci贸 de reunions. Com preparar-les
- Conducci贸 efectiva de les reunions, cap a una participaci贸 constructiva
- El desenvolupament d'una reuni贸
7. An脿lisi i resoluci贸 de problemes: diagn貌stic i creativitat
- An脿lisi dels contextos i de les q眉estionaris, entrevistes i inventaris
- Comparaci贸 amb est脿ndards econ貌mics, socials, productius o altres
- Observaci贸 de la realitat en diferents nivells. Consulta a experts
- T猫cnica de l鈥橝rbre de Problemes
8. El gestor i la resoluci贸 de conflictes
- Sistemes de resoluci贸 de conflictes basats en el poder i els interessos
- La negociaci贸 i la mediaci贸
- Les dimensions de les relacions conflictives
- Tr铆ades i coalicions en els conflictes

- Prova te貌rica-pr脿ctica amb un dels seg眉ents formats depenent de l鈥檋abilitat interpersonal que s鈥檈stigui treballant: estudi i resoluci贸 d鈥檜n cas, simulaci贸 pr脿ctica i exposici贸 oral.

Assist猫ncia i Aprofitament

Entitats SubvencionadoresConsorci.pngSPEE.png

Valoraci贸 del curs

9,48

Persones formades

191
Descarrega la informaci贸 del curs aqui.