Atenció al client del petit comerç en llengua estrangera, Anglès
Perfil de l’estudiant
   •  Certificat de professionalitat nivell 1.
   •  Títol Professional Bàsic (FP Bàsica)
   •  Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.
   •  Títol de Tècnic (FP Grau Mitjà) o equivalent.
   •  Certificat de Professionalitat de nivell 2.
   •  Haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà.
   •  Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat.
Quan l'aspirant no disposi del nivell acadèmic mínim o de l'experiència professional, demostrarà coneixements i competències suficients per participar en el curs amb aprofitament mitjançant una prova d'accés.
Objectius generals
Objectius específics
   •  Aplicar tècniques de venda, tenint en compte les necessitats de la clientela i l'estratègia comercial de l'empresa, i utilitzant la llengua anglesa.
Contingut
Formulació de frases bàsiques:
   •  Frases positives.
   •  Frases negatives.
   •  Frases interrogatives.
   •  Frases comparatives i superlatives
 Mòdul 2: Venda d'u producte en anglès. 20h.
Aplicació de tècniques de venda utilitzant la llengua anglesa:
   •  Orientació al client.
   •  Assessorament.
   •  Objeccions.
   •  Negociació de la venda.
   •  Consolidació de la venda.
   •  Tancament de la venda.
   •  Queixes i reclamacions.
Avaluació
• Cas pràctic de conversa entre els i les alumnes