Analítica i màrqueting digital

Perfil de l’estudiant

Complir com a mínim algun dels següents requisits:
   •  Certificat de professionalitat de nivell 1
   •  Títol Professional Bàsic (FP Bàsica)
   •  Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent
   •  Títol de Tècnic (FP Grau mitjà) o equivalent
   •  Certificat de professionalitat de nivell 2
   •  Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà
   •  Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la universitat

Quan l'aspirant no disposi del nivell acadèmic mínim i/o de l'experiència professional, demostrarà coneixements i competències suficients per a participar en el curs amb aprofitament mitjançant una prova d'accés.

Modalitat teleformació:
A més de l'indicat anteriorment, els participants han de tenir les destreses suficients per a ser usuaris de la plataforma virtual en la qual es recolza l'acció formativa.

Objectius generals

Analitzar les dades generades tant per la web com pels diferents mitjans digitals en els quals opera l'empresa per a millorar la presa de decisions del departament de màrqueting digital.

Contingut

10880

 Mòdul 1. Analítica i màrqueting digital. 30h
Anàlisi de competències digitals per a professionals.
   •  Diagnòstic de coneixements i competències digitals amb Smart Digital Model.
   •  Contingut personalitzat de Digital Mindset i Competències digitals segons el resultat de SDM.
Coneixement de l'evolució de l'analítica web.
   •  Història i evolució de l'analítica web.
   •  El que no es pot mesurar, no es pot controlar. Importància de l'analítica web.
   •  Què podem mesurar amb l'analítica web?
Anàlisi de la web Google analytics.
   •  Crea el teu compte en Google analytics.
   •  Defineix el teu embut de conversió.
   •  Defineix els teus indicadors.
   •  Anàlisi de dades d'un ecommerce.
   •  Google tag manager.
   •  Capacitat pràctica: Elaboració d'un pla d'anàlisi de les dades d'un ecommerce.
Coneixement de les mètriques necessàries per a l'anàlisi de xarxes socials.
   •  Mitjà social analytics.
   •  Per què analitzar el que ocorre en xarxes socials.
   •  Com triar les mètriques que vols analitzar en xarxes socials.
   •  Capacitat pràctica: Desenvolupament de les mètriques per a analitzar en xarxes socials.
Anàlisi de l'experiència d'usuari.
   •  Creació d'una web que enamori als usuaris.
   •  Optimització de les teves taxes de conversió.
   •  Creació de mètriques en el teu web que indiquin l'èxit (o no) de les teves campanyes de màrqueting.
   •  Habilitats de gestió, personals i socials

Avaluació

• Prova teòrica: Qüestionari tipus test o preguntes curtes.
• Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.• Qüestionari tipus test o preguntes curtes
• Cas pràctic
• Redacció d’informes
• Creació de productes
• Activitats pràctiques dels continguts
• Infografies, documents informatius, presentacions, anàlisi d’eines
• Exposicions de treballs

Valoració


Estudiants formats

474

Comparteix