Neuromàrqueting

Neuromarqueting

Estudiants formats

198

Valoració

Comparteix

Referència

87969
Aquest curs subvencionat proporcionarà a l’alumnat els coneixements necessaris per dissenyar campanyes emocionals efectives i millorar els resultats de les accions de màrqueting. S’aprèn com connectar emocionalment amb els clients, evitant missatges publicitaris que no impactin ni generin records, i com dissenyar estratègies que despertin emocions i impulsin la compra. També s’ensenyarà a analitzar el comportament dels usuaris per millorar l’efectivitat de les accions publicitàries i a crear missatges que captin l’atenció i moguin els clients a l’acció. El material del curs s’entrega el primer dia de classe.

Requisits

En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.

Perfil de l´estudiant

Complir com a mínim algun dels següents requisits:
• Certificat de professionalitat nivell 1.
• Títol Professional Bàsic (FP Bàsica)
• Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.
• Títol de Tècnic (FP Grau Mitjà) o equivalent.
• Certificat de Professionalitat de nivell 2.
• Haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà.
• Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat.

Quan l'aspirant no disposi del nivell acadèmic mínim o de l'experiència professional, demostrarà coneixements i competències suficients per participar en el curs amb aprofitament mitjançant una prova d'accés.

Què aprendràs

Objectius generals

Interpretar la presa de decisions dels potencials clients i influir-hi de manera efectiva

Objectius específics

• Distingir els usos del neuromàrqueting i les diferències amb el màrqueting convencional
• Identificar els fonaments del neuromàrqueting.
• Aplicar tècniques i dades del neuromàrqueting a les seves estratègies i campanyes de màrqueting i/o a la dels seus clients.

Avaluació

• Prova teòrica: Qüestionari tipus test o preguntes curtes
• Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.

Mòdul 1: Història del neuromàrqueting. 10h

Introducció al Neuromàrqueting
• Inicis del neuromàrqueting
• Eines per a l'estudi i experimentació en neuromàrqueting.
• La Tríade Cerebral.

Mòdul 2: Teoria del neuromàrqueting. 10h

Definició de la ciència del neuromàrqueting
• L'origen de la neuroeconomia i del neuromàrqueting
• Neuroanatomia bàsica aplicada a l'estudi del neuromàrqueting
• Mecanismes cerebrals utilitzats en la presa de decisions de compra
• Decisions racionals i emocionals
• Neurociència, psicologia i mites sobre el neuromàrqueting
• Tècnica deleye-tracking
• Altres tècniques d'estudi utilitzades en neuroeconomia i neuromàrqueting
• Neurones, xarxes neuronals i neurotransmissors.
• Els sentits del cervell.

Mòdul 3: Aplicació del neuromàrqueting. 15h

Els tres passos del cervell
• Pain
• Claim
• Gain.
El cerber primitiu
• Diferències entre els cervells, les sensibilitats i el moment.
• Qui decideix?
Tècniques en neuromàrqueting
• El discurs i el copy
• Les històries/ Metàfores
• Canals i formats/ Rebatre objeccions
• La comparativa./ Anàlisi de client
• Rols del comprador.
Pràctica a Neuromàrqueting
• En presentacions orals
• En comunicació escrita
• En canals digitals
• En entrevistes de feina
• En punt de venda.
Amb la realització d’aquest curs, l’alumnat adquirirà competències per aplicar en diferents àmbits del màrqueting i la publicitat, facilitant l’accés a llocs de treball com:

• Emprenedors/es i petits empresaris/àries que vulguin millorar les seves estratègies de màrqueting
• Estudiants interessats en comunicació i màrqueting
• Especialistes en màrqueting digital
• Responsables de màrqueting i publicitat
• Professionals de vendes i atenció al client
• Creatius publicitaris

Entitats col·laboradores

Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.