Informació important
El curs consta de 30 hores, distribuïdes de la següent manera:
Hi haurà 14 hores de teleformació, que es realitzaran a través de la plataforma, on es penjaran els continguts teòrics, així com esquemes, videos explicatius, documentació de referència, etc. Aquestes hores es podran realitzar durant el curs sense horari estipulat seguint les orientacions de temporalització del professorat.
Es disposaran de 10 hores d’aula virtual, repartides en 5 sessions de 2 hores. Aquestes sessions, es faran divendres de 17:00 a 19:00h (subjectes a modificacions). La setmana anterior a l’inici del curs s’informarà dels dies concrets. Les classes seran gravades i es compartiran com a material de consulta.
6 hores de treball offline, per elaborar una unitat didàctica competencial durant el curs, que caldrà entregar per a ser corregida i avaluada.
A més, cada alumne disposarà al final del curs de 30 minuts de tutoria individualitzada on el professor/a li farà el retornament de la unitat didàctica i podrà resoldre els dubtes relatius a les correccions.
Forma de Pagament
La realització del curs està condicionada a que es cobreixin les places disponibles, en cas que no es pugui realitzar per baixa demanda, es comunicarà a les persones matriculades i es retornaran íntegrament les quantitats abonades.
En el cas que els/les alumnes matriculades es donin de baixa, es retornarà el 80% de la matricula si la baixa es anterior en 7 dies a la data d’inici del curs. Si la baixa és posterior, i no ha transcorregut més del 50% de les classes, es retornarà el 50% de la matrícula, sempre que la baixa es produeixi com a conseqüència de causa justificada sobrevinguda i estigui documentada.
En cas que l'alumne decideixi donar-se de baixa de la seva afiliació abans de la finalització del curs, s'aplicarà automàticament la tarifa corresponent al preu de no afiliat. El càrrec per la diferència es realitzarà automàticament mitjançant el cobrament a la targeta de crèdit/dèbit utilitzada per a la inscripció al curs.
Objectius generals
 Assegurar que els docents dissenyin la Situació d'Aprenentatge amb coherència, tenint en compte un enfocament pedagògic inclusiu, fent propostes pedagògiques impregnades d'unes expectatives altes respecte a l'aprenentatge i a les possibilitats d'avenç de tots els alumnes.
 Definir activitats d'ensenyament aprenentatge, en base a les competències establertes en el disseny curricular per tal d'afavorir l'assoliment dels objectius personals i socials.
 Temporitzar i seqüenciar les activitats d'ensenyament aprenentatge seguint una lògica que permeti l'assentament de competències.
 Elaborar una Situació d'Aprenentatge introduint mesures i suports addicionals o intensius garantint així que tot l'alumnat desenvolupa les capacitats i competències.
 Determinar els criteris d'avaluació i els instruments per valorar el progressiu grau d'adquisició de les distintes competències de tots els alumnes
Contingut
2. Explicació estructura nou currículum: dels continguts als sabers, de les competències bàsiques a les competències clau.
3. Disseny curricular i competències
4. Sabers i activitats. Seqüenciació i temporització
5. Orientacions metodològiques. Atenció a la diversitat. El disseny universal.
6. Orientacions metodològiques. Innovació. Els 6 vectors del currículum.
7. Criteris d'avaluació. L'avaluació formativa i formadora. Instruments
8. Elaboració definitiva de Situació d'Aprenentatge
9. Revisió final de la Situació d'Aprenentatge