CCOO EDUCACIÓ

Especialitats per la formació contínua dels docents. Descobreix els nostres cursos i acredita els perfils professionals

fundació Paco Puerto

Descobreix tots els serveis i avantatges de formar part de la Federació d’Educació de CCOO Catalunya.

La Fundació Paco Puerto, centre de formació i orientació de Comissions Obreres, us ofereix la seva oferta formativa en l’àmbit de l’educació. Els cursos que oferim estan reconeguts pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, segons l’ordre ENS/248/2012, com a formació permanent del professorat.

CURSOS OPOSICIONS

Si vols accedir als llocs de treball de l’Administració Pública i obtenir una plaça fixa com a docent; et recomanem que participis al procés de selecció d’una oposició que es basa en els principis d’igualtat, mèrit i capacitat.  S’aniran publicant les diferents convocatòries en aquest espai.

CURSOS EDUCACIÓ

La Fundació Paco Puerto també ofereix els següents cursos d’Educació que poden incentivar diferents habilitats i/o mèrits per a l’acreditació del teu perfil professional

Consulta tota l’oferta formativa de la Fundació Paco Puerto de l’àmbit educatiu.