Google analytics i Google metatags

Google Analytics I Google Metatags

Lloc

CCOO Granollers
Pius XII 5-6 bxos
08400
Granollers

Estudiants formats

268

Valoració

Comparteix

Referència

87622
Aquest curs subvencionat proporcionarà a l’alumnat els coneixements necessaris per mesurar i interpretar dades clau d’un lloc web amb Google Analytics. Així es podran prendre decisions basades en resultats reals per optimitzar el rendiment i per augmentar les vendes. A més, es treballarà el domini dels metatags (metaetiquetes) per millorar la visibilitat del lloc web i aconseguir un millor posicionament orgànic als motors de cerca. Aquest curs és ideal per a qui vulgui potenciar la seva presència en línia i millorar l’estratègia digital. El material del curs s’entrega el primer dia de classe.
El primer dia del curs, dia 03 de novembre, la sessió serà presencial al local de Comissions Obreres de Granollers, al carrer Pius XII, 5.

Requisits

El primer dia del curs presencial, es durà a terme la validació de la vostra identitat mitjançant la presentació i comprovació d'un dels documents d'identitat (DNI, NIE o permís de conduir).

Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.

Perfil de l´estudiant

Complir com a mínim algun dels requisits següents:
• Títol de Tècnic Superior (FP Grau Superior) o equivalent
• Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Superior
• Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la universitat
• Certificat de professionalitat de nivell 3
• Títol de Grau o equivalent
• Títol de Postgrau (Màster) o equivalent
• Tècnic Auxiliar (FP 1) o equivalent
• Batxillerat
• Experiència prèvia a l'ocupació

Què aprendràs

Objectius generals

Entendre la informació que reporta Google Analytics, saber utilitzar-la i conèixer millor el funcionament d'un negoci en línia.

Objectius específics

• Entendre el funcionament de les eines analítiques de Google i aprendre a treure partit de la informació, així com organitzar-la per obtenir resultats sobre la base de la informació.

Avaluació

• Prova teòrica: Qüestionari tipus test o preguntes curtes.
• Prova pràctica dels continguts treballats en el curs.

Mòdul 1: Google Analytics. 30h


• Introducció a Google Analytics, codis de seguiment i configuració del compte.
• Pràctiques fent diferents tipus d'informes.
• Treball específic als embuts de conversió d'objectius.
• Introducció als esdeveniments i Google Tag Manager.
Amb la realització d’aquest curs, l’alumnat adquirirà competències aplicables en diversos àmbits del màrqueting digital i la gestió web, facilitant l’accés a llocs de treball com:

• Propietaris de petites i mitjanes empreses (pimes) que vulguin optimitzar la seva presència digital
• Professionals i persones interessades en el màrqueting digital
• Freelance i creadors/es de contingut
• Desenvolupadors/es web

Més informació

fppuerto.voriental@ccoo.cat 938709152

dl,dm,dc,dj (9:30 a 14; 16 a 18) i dv (9:30 a 14)

Entitats col·laboradores

Fundació Paco Puerto
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.