Finalitza la preinscripció o compra

Registre

• 1
  • 2
  • 3

Protecció de dades: Et fem saber que les teves dades personals s'incorporaran a un fitxer de la Fundació per a la Formació i l'Estudi Paco Puerto (FPP). La finalitat d'aquest fitxer és estudiar i tramitar l'admissió en els cursos que sol-licitis, gestionar activitats formatives, d'assessorament 1/o orientacio profesional, en les que participis, i remetre't informació relacionada amb la Formació que pugui ser del teu interès. Les teves dades s'incorporaran també als fitxers corresponents de la Confederació Sindical de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya (CSCONC) o de la Federació corresponent al sector a què pertanyi l'empresa en quê treballis o hagis treballat, que tenen la mateixa finalitat que la indicada per al fitxer de la FPP. Pots exercir els teus drets quant a aquests fitxers: d'accés, rectificació, cancel-lació i oposició adreçant-te a la Delegació de Protecció de Dades de CCOO Catalunya, Via Laietana, 16, 08003, Barcelona. A la nostra web https://rgpd.ccoo.cat pots obtenir més informació sobre la política de privacitat i protecció de dades, així com també exercir els drets i expressar-nos els teus dubtes, observacions i suggeriments que atendrem de bon grat.