TikTok per a empreses

Lloc
INSTITUT ESTEVE TERRADES I ILLA
C BONAVISTA 70
08940
Cornellà de Llobregat
Referència
90288Aquest curs subvencionat dotarà l’alumnat de coneixements sobre la xarxa social TikTok i la seva aplicació al món laboral. El material del curs s’entrega el primer dia de classe.
Requisits
El primer dia del curs presencial, es durà a terme la validació de la vostra identitat mitjançant la presentació i comprovació d'un dels documents d'identitat (DNI, NIE o permís de conduir).
Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.
Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.
Perfil de l´estudiant
No es requereixen acreditacions/titulacions. Això no obstant, s'han de posseir les habilitats de comunicació lingüística suficients que permetin cursar amb aprofitament la formació.Què aprendràs
Objectius generals
Identificar les característiques generals de TIK TOK i les millors estratègies publicitàries des de la perspectiva de negoci empresarial.
Avaluació
• Prova teòrica: Qüestionari tipus test o preguntes curtes
• Prova pràctica dels continguts treballats en el curs
• Prova pràctica dels continguts treballats en el curs
Mòdul 1: TIK TOK per empreses. 12h
Identificació del Tik tok com a xarxa social
• Concepte de Tik tok
• Visió actual i ús del Tik tok: com navegar-hi i localitzar tiktokers i continguts
• Coneixement de l'algoritme de Tik tok
• Exemples i aplicacions pràctiques per a contingut viral
Descripció dels principis bàsics de Tik Tok com a eina de màrqueting
• Principis de la publicitat a Tik tok.
• Tik Tok com a eina de màrqueting.
Especificació dels continguts de la eina i usos.
• Definició de les dinàmiques de comunicació i tonalitat
• Procés de planificació estratègica per tenir visibilitat
• Identificació de l’editor de vídeos i consells
Amb la realització d’aquest curs, l’alumnat adquirirà les competències professionals necessàries que li permetran desenvolupar-se de manera més eficient en aquelles ocupacions en les quals sigui necessari el coneixement d’aquesta xarxa social. Aquestes competències facilitaran l’accés a llocs de treball com:
• Responsable de màrqueting digital
• Community manager (gestor/a de comunitats)
• Especialista en contingut digital
• Influencer (influenciador/a) o col·laborador/a de marca
• Especialista en publicitat digital
• Coordinador/a de màrqueting d’influencers (influenciadors/es)
• Gestor/a de relacions públiques (PR)
• Especialista en estratègies de vídeo
• Creador/a de contingut
• Emprenedor/a o propietari/ària de negoci
• Especialista en creació de marca personal
• Gestor/a de campanyes publicitàries
• Responsable de màrqueting digital
• Community manager (gestor/a de comunitats)
• Especialista en contingut digital
• Influencer (influenciador/a) o col·laborador/a de marca
• Especialista en publicitat digital
• Coordinador/a de màrqueting d’influencers (influenciadors/es)
• Gestor/a de relacions públiques (PR)
• Especialista en estratègies de vídeo
• Creador/a de contingut
• Emprenedor/a o propietari/ària de negoci
• Especialista en creació de marca personal
• Gestor/a de campanyes publicitàries
Més informació
Entitats col·laboradores



