Botiga virtual i gestió del comerç electrònic

Estudiants formats

430

Valoració

Comparteix

Referència

87889
Aquest curs subvencionat proporcionarà a l’alumnat els coneixements necessaris per crear i gestionar una botiga virtual de manera eficient amb vista a fer-la més rendible i competitiva. Es treballaran estratègies provades per incrementar el trànsit i les vendes des del primer dia, així com tècniques per fidelitzar la clientela i diferenciar-se d’altres comerços electrònics ja posicionats en el mercat. Aquest curs és ideal per a qui vulgui impulsar el seu negoci en línia i millorar la seva presència digital. El material del curs s’entrega el primer dia de classe.

Requisits

En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.

Perfil de l´estudiant

Complir com a mínim algun dels següents requisits:
• Títol de Batxillerat o equivalent.
• Títol de Tècnic Superior (FP Grau Superior) o equivalent.
• Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Superior.
• Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat.- Certificat de professionalitat de nivell 3.
• Títol de Grau o equivalent.
• Títol de Postgrau (Màster) o equivalent.

Quan l'aspirant no disposi del nivell acadèmic mínim o de l'experiència professional, demostrarà coneixements i competències suficients per participar en el curs amb aprofitament mitjançant una prova d’accés.

Què aprendràs

Objectius generals

Aplicar les formes de comercialització electrònica, dominant els paràmetres per a la venda a Internet.

Objectius específics

• Crear la botiga en línia, tenint en consideració el seu impacte internacional i les eines disponibles per fer-la.
• Descriure els diferents canals de promoció i aplicació d'un pla de màrqueting per a la botiga en línia.
• Identificar la logística a les botigues en línia i els diversos mètodes de pagament.

Mòdul 1: Creació d'una botiga en línia. 15h

Descripció de la botiga on-line
• L'e-commerce i pros i contres del comerç electrònic
• Tipus de botigues virtuals (B2B, B2C, B2B2C)
Identificació de models de negoci en línia segons:
• Tipus de venda, orientació i dispositius
• Aspectes legals, fiscalitat, tributació, legislació aplicable i protecció de dades
Identificació de les eines per crear una botiga en línia
• Estructura prèvia i posada en marxa
• Normativa sobre protecció de dades i comerç electrònic
• Publicitat i màrqueting en línia
Aplicació el comerç en línia internacional
• Característiques del client per països
• Mitjans de pagament internacionals.
• Legislació per països (Impostos directes i indirectes aplicables)
• Processos de reclamació i atenció al client internacional.
• Exportació de productes i distribució internacional.

Mòdul 2: Elaboració d'un pla de màrqueting. 10h

Elaboració de publicitat segons els canals
• Catàlegs en línia, publicitat de la botiga online i xarxes socials
Disseny d'un Pla de màrqueting
• El procés de venda per Internet, tècniques de captació i fidelització de clients

Mòdul 3: Logística i mètodes de pagament de les botigues en línia. 10h

Aplicació de la logística
• Procés de compres
• El transport urgent
• Gestió de les dades i gestió amb proveïdors i sala de producció.
• Aprovisionament, emmagatzematge, logística d'enviament i logística inversa.
• Distribució de productes virtuals.
• Reptes de la distribució aplicada al comerç electrònic.
• Informació de seguiment via Internet.
Classificació del mètode de pagament
• No integrats, Integrats – passarel·la de pagaments.
• Targetes de crèdit i Work-flow i funcionament d'un sistema de pagament a través del mòbil
Amb la realització d’aquest curs, l’alumnat adquirirà competències aplicables en el món del comerç electrònic. Facilitarà l’accés a llocs de treball i projectes com:

• Emprenedors/es que vulguin llançar o potenciar el seu comerç electrònic
• Propietaris/àries de negocis tradicionals que vulguin digitalitzar-se
• Gestors/es de botigues en línia
• Autònoms/es i artesans/es que vulguin vendre els seus productes a Internet

Entitats col·laboradores

Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.