Botiga virtual i gestió del comerç electrònic

Ref: 87889

Inici: 17/02/2025

Fi: 24/03/2025

35h

Presencial

dilluns i dimecres de 18:00 a 21:10 hores

87889

Requisits del curs

En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.

Perfil de l’estudiant

Complir com a mínim algun dels següents requisits:
   •  Títol de Batxillerat o equivalent.
   •  Títol de Tècnic Superior (FP Grau Superior) o equivalent.
   •  Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Superior.
   •  Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat. Certificat de professionalitat de nivell 3.
   •  Títol de Grau o equivalent.
   •  Títol de Postgrau (Màster) o equivalent.

Quan l'aspirant no disposi del nivell acadèmic mínim o de l'experiència professional, demostrarà coneixements i competències suficients per participar en el curs amb aprofitament mitjançant una prova d’accés.

Objectius generals

Aplicar les formes de comercialització electrònica, dominant els paràmetres per a la venda a Internet.

Objectius específics

   •  Crear la botiga en línia, tenint en consideració el seu impacte internacional i les eines disponibles per fer-la.
   •  Descriure els diferents canals de promoció i aplicació d'un pla de màrqueting per a la botiga en línia.
   •  Identificar la logística a les botigues en línia i els diversos mètodes de pagament.

Contingut

87889

 Mòdul 1: Creació d'una botiga en línia. 15h
Descripció de la botiga on-line
   •  L'e-commerce i pros i contres del comerç electrònic
   •  Tipus de botigues virtuals (B2B, B2C, B2B2C)
Identificació de models de negoci en línia segons:
   •  Tipus de venda, orientació i dispositius
   •  Aspectes legals, fiscalitat, tributació, legislació aplicable i protecció de dades
Identificació de les eines per crear una botiga en línia
   •  Estructura prèvia i posada en marxa
   •  Normativa sobre protecció de dades i comerç electrònic
   •  Publicitat i màrqueting en línia
Aplicació el comerç en línia internacional
   •  Característiques del client per països
   •  Mitjans de pagament internacionals.
   •  Legislació per països (Impostos directes i indirectes aplicables)
   •  Processos de reclamació i atenció al client internacional.
   •  Exportació de productes i distribució internacional.

 Mòdul 2: Elaboració d'un pla de màrqueting. 10h
Elaboració de publicitat segons els canals
   •  Catàlegs en línia, publicitat de la botiga online i xarxes socials
Disseny d'un Pla de màrqueting
   •  El procés de venda per Internet, tècniques de captació i fidelització de clients

 Mòdul 3: Logística i mètodes de pagament de les botigues en línia. 10h
Aplicació de la logística
   •  Procés de compres
   •  El transport urgent
   •  Gestió de les dades i gestió amb proveïdors i sala de producció.
   •  Aprovisionament, emmagatzematge, logística d'enviament i logística inversa.
   •  Distribució de productes virtuals.
   •  Reptes de la distribució aplicada al comerç electrònic.
   •  Informació de seguiment via Internet.
Classificació del mètode de pagament
   •  No integrats, Integrats – passarel·la de pagaments.
   •  Targetes de crèdit i Work-flow i funcionament d'un sistema de pagament a través del mòbil

Lloc

INSTITUT CARLES VALLBONA
C CAMP DE LES MORERES 14
08401
Granollers

Entitats col·laboradores


Valoració


Estudiants formats

430

Comparteix