Analítica i màrqueting digital
Perfil de l’estudiant
   •  Certificat de professionalitat de nivell 1
   •  Títol Professional Bàsic (FP Bàsica)
   •  Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent
   •  Títol de Tècnic (FP Grau mitjà) o equivalent
   •  Certificat de professionalitat de nivell 2
   •  Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà
   •  Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la universitat
Quan l'aspirant no disposi del nivell acadèmic mínim i/o de l'experiència professional, demostrarà coneixements i competències suficients per a participar en el curs amb aprofitament mitjançant una prova d'accés.
Modalitat teleformació:
A més de l'indicat anteriorment, els participants han de tenir les destreses suficients per a ser usuaris de la plataforma virtual en la qual es recolza l'acció formativa.
Objectius generals
Contingut
Anàlisi de competències digitals per a professionals.
   •  Diagnòstic de coneixements i competències digitals amb Smart Digital Model.
   •  Contingut personalitzat de Digital Mindset i Competències digitals segons el resultat de SDM.
Coneixement de l'evolució de l'analítica web.
   •  Història i evolució de l'analítica web.
   •  El que no es pot mesurar, no es pot controlar. Importància de l'analítica web.
   •  Què podem mesurar amb l'analítica web?
Anàlisi de la web Google analytics.
   •  Crea el teu compte en Google analytics.
   •  Defineix el teu embut de conversió.
   •  Defineix els teus indicadors.
   •  Anàlisi de dades d'un ecommerce.
   •  Google tag manager.
   •  Capacitat pràctica: Elaboració d'un pla d'anàlisi de les dades d'un ecommerce.
Coneixement de les mètriques necessàries per a l'anàlisi de xarxes socials.
   •  Mitjà social analytics.
   •  Per què analitzar el que ocorre en xarxes socials.
   •  Com triar les mètriques que vols analitzar en xarxes socials.
   •  Capacitat pràctica: Desenvolupament de les mètriques per a analitzar en xarxes socials.
Anàlisi de l'experiència d'usuari.
   •  Creació d'una web que enamori als usuaris.
   •  Optimització de les teves taxes de conversió.
   •  Creació de mètriques en el teu web que indiquin l'èxit (o no) de les teves campanyes de màrqueting.
   •  Habilitats de gestió, personals i socials
Avaluació
• Prova pràctica dels continguts treballats en el curs.• Qüestionari tipus test o preguntes curtes
• Cas pràctic
• Redacció d’informes
• Creació de productes
• Activitats pràctiques dels continguts
• Infografies, documents informatius, presentacions, anàlisi d’eines
• Exposicions de treballs