Analítica i màrqueting digital

Lloc

CENTRE DE PROMOCIO ECONOMICA (AJ. PRAT DE LLGAT)
C MORERES 48
08820
El Prat de Llobregat

Estudiants formats

554

Valoració

Comparteix

Referència

87491
Aquest curs subvencionat dotarà l’alumnat de les competències necessàries per analitzar dades i aplicar estratègies de màrqueting digital de manera efectiva. A través de materials actualitzats i recursos pràctics, l’alumnat aprendrà a interpretar mètriques digitals, optimitzar campanyes i millorar la visibilitat en línia.
El curs inclou tècniques d’analítica web, gestió de dades en diferents plataformes digitals i ús d’eines com Google Analytics i SEMrush. A més, es treballaran estratègies de SEO, SEM, publicitat digital i gestió de xarxes socials per a la captació i fidelització de clients.
Al finalitzar el curs, l’alumnat estarà preparat per afrontar els reptes del màrqueting digital en un mercat altament competitiu i en constant evolució.
El material del curs s’entregarà el primer dia de classe.

Requisits

El primer dia del curs presencial, es durà a terme la validació de la vostra identitat mitjançant la presentació i comprovació d'un dels documents d'identitat (DNI, NIE o permís de conduir).

Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.

Perfil de l´estudiant

Complir com a mínim algun dels següents requisits:
• Certificat de professionalitat de nivell 1
• Títol Professional Bàsic (FP Bàsica)
• Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent
• Títol de Tècnic (FP Grau mitjà) o equivalent
• Certificat de professionalitat de nivell 2
• Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà
• Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la universitat

Quan l'aspirant no disposi del nivell acadèmic mínim i/o de l'experiència professional, demostrarà coneixements i competències suficients per a participar en el curs amb aprofitament mitjançant una prova d'accés.

Modalitat teleformació:
A més de l'indicat anteriorment, els participants han de tenir les destreses suficients per a ser usuaris de la plataforma virtual en la qual es recolza l'acció formativa.

Què aprendràs

Objectius generals

Analitzar les dades generades tant per la web com pels diferents mitjans digitals en els quals opera l'empresa per a millorar la presa de decisions del departament de màrqueting digital.

Avaluació

• Prova teòrica: Qüestionari tipus test o preguntes curtes.
• Prova pràctica dels continguts treballats en el curs.

Mòdul 1. Analítica i màrqueting digital. 30h

Anàlisi de competències digitals per a professionals.
• Diagnòstic de coneixements i competències digitals amb Smart Digital Model.
• Contingut personalitzat de Digital Mindset i Competències digitals segons el resultat de SDM.

Coneixement de l'evolució de l'analítica web.
• Història i evolució de l'analítica web.
• El que no es pot mesurar, no es pot controlar. Importància de l'analítica web.
• Què podem mesurar amb l'analítica web?

Anàlisi de la web Google analytics.
• Crea el teu compte en Google analytics.
• Defineix el teu embut de conversió.
• Defineix els teus indicadors.
• Anàlisi de dades d'un ecommerce.
• Google tag manager.
• Capacitat pràctica: Elaboració d'un pla d'anàlisi de les dades d'un ecommerce.

Coneixement de les mètriques necessàries per a l'anàlisi de xarxes socials.
• Mitjà social analytics.
• Per què analitzar el que ocorre en xarxes socials.
• Com triar les mètriques que vols analitzar en xarxes socials.
• Capacitat pràctica: Desenvolupament de les mètriques per a analitzar en xarxes socials.

Anàlisi de l'experiència d'usuari.
• Creació d'una web que enamori als usuaris.
• Optimització de les teves taxes de conversió.
• Creació de mètriques en el teu web que indiquin l'èxit (o no) de les teves campanyes de màrqueting.
• Habilitats de gestió, personals i socials
Amb la realització d’aquest curs, l’alumnat adquirirà coneixements especialitzats en analítica i màrqueting digital, competències cada vegada més demandades en el mercat laboral. Aquestes habilitats permetran accedir a llocs de treball en diversos sectors, tant en empreses privades com en administracions públiques o projectes propis. Les sortides professionals inclouen:

• Especialista en màrqueting digital
• Analista de dades de màrqueting
• Gestió de xarxes socials i continguts digitals
• Consultoria en estratègies digitals
• Especialista en SEO i SEM
• Responsable d’e-commerce
• Tècnic/a en publicitat digital
• Suport tècnic en analítica web i gestió de dades
• Aquestes oportunitats laborals es poden desenvolupar tant en entorns empresarials com en projectes d’emprenedoria digital.

Més informació

fppuerto.baixllobregat@ccoo.cat934740733

dl,dm,dc,dj (9:30 a 14; 16 a 18) i dv (9:30 a 14)

Entitats col·laboradores

Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.